Pages

Sunday, August 1, 2010

Segmen Kenali Blogger: Maslina @Life

Segmen kali ini kita bersama dengan maslina @life. Beliau mula berblogging pada 16 November 2009, lebih kurang 9 bulan. Dalam entry pertama, tujuan berblogging adalah untuk mengisi masa lapang, luahkan perasaan, berkongsi minat dan juga bertukar-tukar idea.

Inilah anak beliau, Muhammad Danish, tak sangka memang ramai betul orang namakan anak sekarang ni dengan nama Danish. Kalau nak tahu makna Danish ialah berpengetahuan or knowledgeable. Danish dilahirkan bulan Mei 2009.

Maslina memang meminati tupperware, memang glamour betul jenama ni kan. Memang kalau jadi ahli dapatlah beli dengan harga yang murah yang penting kualiti bagus kan.

Satu lagi hobinya ialah tengok citer korea, salah satu cerita yang ditonton adalah boys over flowers, memang sanggup beli bagi tengok pelakon-pelakon kesayangannya. Satu lagi beliau memang sangat suka tengok citer orang-orang yang mata sepet, tak kira le taiwan, jepun, cina or korea, semuanya dia sapu.

Dalam blognya, ada juga memberikan pandangan mengenai berspeaking dan juga bercouple. So nak tahu lebih lanjut lagi apa kata jom ke blog life.

8 comments:

velasrizal said...

eh nama anak dia pn danish gak rupanye..

ENCIK TIKUS said...

wah-wah~ best jea rasa bila blog kita di review oleh blogger lain. ;D

Unknown said...

dia pun peminat cerita korea.

akak setuju dengan pendapat kamu tu..at least bagi taulah dari mana dpt gambar tu..watermark akak kan masih ada kat gambar tu..tu yang akak naik darah kejap.

eelobor said...

best jgk ada segmen nie, boleh kenal2 ngan bloggers lain

ardinihumaira said...

boys over flower tu memang best ;D

Anonymous said...

last skali layan filem pelakon mata sepet ni masa study kat U 2 tahun lepas..

Latest Entry : Tak Baik Simpan Patung Buat Perhiasan Dalam Rumah

Anna Da Lady said...

hehe...danish memang ramai org guna..kakak saya dia namakan anak dia lain sikit...danis without 'h'..masksudnya saya tak ingat..but, still have a meaning..apepun, pengjrannya, namakan anak tu haruslah ada maksud yang baik2..tu je...

maslinamansor said...

hehehe...
itu mas... :)
Terima kasih...