Pages

Tuesday, August 10, 2010

Segmen Iklan: Zhaneez Style, Tudung dan Macam-Macam Lagi

Salam dan selamat sejahtera. Hari ni kita akan tahu bila kita akan berpuasa kan since orang akan tengok anak bulan kan petang nanti. By the way, segmen iklan kali ini bersama dengan zhaneez style. Satu blog yang menjual pelbagai jenis tudung dan products yang berkaitan dengannya.
Mengikut the owner of the blog

"bagi saya kelainan akan menjadikan saya lebih yakin untuk melangkah..saya sukakan kecantikan dan keindahan..semua wanita itu cantik kan.."

Jom kita tengok apa ada dalam blog tersebut. Item ini adalah salah satu daripada yang diletakkan di dalam kategori promosi. Ianya adalah outer dan anak tudung printed / triple layer. Harga biasa untuk kedua-dua item ni adalah RM18 tetapi selepas pengurangan harga ianya menjadi RM15 dan harag pos adalah RM4.50 tapi kalau beli 4 set ke atas anda tak perlu bayar kos pos.

Yang ni adalah contoh anak tudung yang dijual. Macam-macam colour dan design ada. Sebabnya, minat kita tak sama kan. Pilihlah yang mana satu menjadi idaman anda.

Di samping tudung dan anak tudung, handmade satin shawl pun ada. Harganya adalah RM16 dan kos pos adalah percuma. Semasa entry ni ditulis, yang colour sweet purple tu dah habis tapi yang dua lagi, sea blue dan black white masih ada. Adakah anda berminat cepat-cepatlah hantar pesanan kat blog zhaneez style.

Di samping itu juga, tutorial juga disediakan untuk para pengunjung. So apa lagi, kalau berminat bolehlah lawati zhaneez style.

7 comments:

ardinihumaira said...

shopping untuk raya cepat :)

|| NaFiRaa || said...

boleh buat persiapan raya nih~

Eliza said...

Selamat Berpuasa di bulan Ramadan buat Nik sekeluarga. Ampun maaf dipinta sekiranya penulisan saya ada mengecilkan hati empunya blog ni..

azzey said...

Sharinginfoz: mcm2 pilihan skrg ni....sediakan duit je....he3....

Anonymous said...

nk tye la..handmade satin shawl tu still available x??cmne nk oder eh?

Sharinginfoz said...

anon: sorry i am not sure, boleh checkkat zhaneez style

Anonymous said...

tp kan blog tu x jpe la..mayb owner tu da remove blog shaneez style tu..tp if x keberatan nk mtk tlg korg kot2 ade tjumpe tdg satin segiempat bcorak,yg dlu rmi org pki tu,tp skg da susah nk cr..dlu bsepah jual..sbb de org still cr tdg jenis lama cmtu..ape2 inform..tqvm.. :)