Pages

Saturday, August 7, 2010

Jom Makan Roti Kacang

Jom kita makan roti kacang, betul ke nama benda alah ni roti kacang? Belasah ajalah, kan tea time sekarang ni. Panas-panas memang sedap, kena pulak dengan teh o panas, memang sedap. Kat dalam ada inti kacang. So selamat berhari minggu bersama keluarga.

12 comments:

joegrimjow said...

kalori2
huhu

lydzar said...

saya pon makan roti jugak ni, tp roti gardenia with cheese disepit :)

~~ciklinn~~ said...

wahhh sedappnyerr...kalau panas2 makan mesti berketui2... sedap3.. hehehe

salam kenal dari ciklinn&co

aNiS tHe BumbleBee said...

waaaah...bak sini ckit!hehee...

a d r e y n i e e l i s y a said...

x taw la wat da exact name utk kuih ni..
tp kami pgl kuih piang..
hihihi

noor afzan said...

jomm...

cimon said...

perghh...

sedap siott!!

hehe (^v^)

p/s:bile nak blk opis? kami da kurang geng nie... -akim-

Dayung Serian said...

nampak sedap:)nak sikit....

Shafika Syuhada Rosli said...

dah lame x makan . yoshhh..

ardinihumaira said...

dni paling suka yang inti kacangnya banyaaaaaak! hehe

PinQib said...

sedap nye.. adoi.. lemak rasa nye dok ingt kt inti dia yang hitam manis tu


Sekian. Eh. Ada update la. Jom singgah!

I win a big apple! Yummy!

Blogging boleh dapat kanser?

Magibon, makhluk comel

Sharinginfoz said...

joe: sekali sekala ok kot.....walhal selalu, he he he

adrey: oooo itu namanya,....

cimon: sabar ya tak tahu ada org rindukan...