Pages

Tuesday, August 31, 2010

Ayam Tandoori

Ni le ayam tandoori, made in bazar Ramadan, kat taman melawati. Ayamnya yang garing dan rempahnya memang sedap. RM4 seketul or RM10 untuk 3 ketul. Rasanya harga berpatutan. Mengikut penjual, ayam seekor tu belah 4.

13 comments:

syuE said...

ya Allah sedapnye............

Kancilbiru said...

wah murah gak tu kan..kalau beli yang belum masak lagi tu pun mahal dah...

naz said...

sini ayam golek madu rm12 sudah. kira murah la tu tgk pun sedap

Encik Tikus said...

ish T.T

velasrizal said...

tp kt sini ssh sket parking keta kan..

Emas Ganti Duit Raya ?

mamai said...

alhamdulliah dah kenyang dah

ardinihumaira said...

gulppp! terliur lak dni... :D

rasp said...

a'ah lah not bad rege dia...
tgk pics yummylicious gak :)

eelobor said...

kalu tak silap ni di gerai yang hujung kan. pernah beli dan rasanya pun sedap

n@m@n said...

selalu bakar sendiri je ayam..hehe

x-po said...

adeh, lambat la plak nak sahur ni, perut aku dh lapar ni tgh pic tu huhu

Terukkah Hidup Sebagai Seorang Blogger?

relevan said...

Huh..sesekali sedap juga makan ayam tandoori ni..

AngahSayang2314 said...

salam...

wah nampak best tueeeeee