Pages

Wednesday, August 18, 2010

Roslin Hashim dan Norhayati Othman

Roslin Hashim, takkan tak kenal kot, pemain badminton negara. Inilah gambarnya. Pada Julai tahun ini, roslin berkahwin buat kali kedua dengan Norhayati Othman, Pengarah Pemasaran dan Promosi di Perbadanan Kemajuan Filem Nasional Malaysia (FINAS).

Ada baca dalam kosmo hari ini dengan tajuk "Roslin naik mahkamah lagi", ikatan rumah tangga jadi spekulasi selepas 38 hari bernikah. Apa-apa keputusan yang diabil sama ada nak cerai lagi ke tak, diharap ianya adalah keputusan yang terbaik untuk kedua-dua belah pihak.

Semoga Roslin Hashim tabah menghadapi segala dugaan. Memang kebelakangan ni nama roslin hashim kerap terpapar di suratkhabar.

13 comments:

Alimaz-Kembara Terasing said...

emmmmmmmmmmm kalau macam ni la... dah tak dak lagi pompuan yang nak kawin dengan dia... asyik kawan cerai ja tak sampai dua bulan kawin,....

Faizal@PeJAY said...

e tah pape le buat malu kaum laki jer

kak ina kl said...

semuga mereka berdua mendapat keputusan yang terbaik

nairaariaa said...

hmm..apew2 je la...moga sume bahagia je

Encik Tikus said...

bila benda macam nie berlaku. nampak sangat tak matang en nak selesaikan masalah rumahtangga ? hehe ;)

velasrizal said...

mmg bermasalah roslin ni.. mesti de yg x kena dgn dia..

maslinamansor said...

Tak tahu nak cakap apa...
Sebab 2 kali, so banyak spekulasinya...

nabilah abd rahman said...

entah apalah masalah yang mereka hadapi...just,harap2 tak bercerai..biarlah rumah tangga tu kekal..

sweetheart said...

2 kali dan tempoh perkahwinan yg singkat plak tu. ntah apa la problem nya... msti mcm2 bermain di fikiran semua org.

ardinihumaira said...

hairan kan tentang beliau tu

Sharinginfoz said...

apa-apa pun biar buat keputusan yang terbaik untuk semua pihak

Rabia Sensei said...

Alahai..kenapa begitu? macam - macamlah dia ni.

relevan said...

Kawin cerai kawin cerai..sudah tenat budak ini..