Pages

Wednesday, August 18, 2010

Setem Pos Kad Raya 50 sen

Setem untuk pos kad raya hanya 50 sen aja? Ya memang betul. Ianya bagi kad ucapan yang tidak melebihi 50 gram yang mana sebelum ini kadarnya adalah 70 sen. Bagi menikmati kadar ini, kad-kad ucapan perlu dihantar pada 1 Ogos 2010 hingga 28 Februari 2011.

Bolehlah menghantar kad-kad sempena Hari Raya Aidilfitri, Deepavali, Krismas dan Tahun Baru Cina.

So apa lagi hantarlah kad-kad ya sebab sekarang ni ramai yang lebih suka menggunakan kd elektronik kan.

16 comments:

::fadxieza:: said...

hohoho..
setem pon ade diskaun tau..
:)

e.l.i.s.s.m.i.e said...

tunggu kad raya dari saya yer..
mintak bagi alamat yer, alamat you hr tu tercicir kat mana dah..

http://www.elissmie.com/2010/08/hadiah-untuk-6-pengomen-belog.html

bidadarihijau said...

dulu suke lawan sape paling dpt kad raye yg pling banyak..den gantung2...huuu

arekymz membuyau said...

assalam..
kalo gune e-card lg senang kot?
hehehe..
tp x best la mcm dulu2 kan..

azzey said...

Sharinginfoz: dulu zaman sekolah banyak dpt kad raya...bl dtg pagi2......dh ada kat dlm laci......he3....

velasrizal said...

kasi murah sbb ramai yg ucap raya pakai sms kot..

HaiDa HiDa said...

memang setem 30 sen dah takleh guna ke?? saya ada lagi lebih kuang 15 keping setem 30 sen yg tahun lepas.. nak wat apa ekk, kalau takleh guna.. huhuu..

tapi saya lebih suka guna yg tradisional ni.. :)

Encik Tikus said...

Hantar mesej jea. Bhehehehe ;DD

ardinihumaira said...

mahal daripadakad raya. kad raya beli sepaket 30sen sekeping hehe

Sharinginfoz said...

elissmie: thanks, dah hantar e-mail

haida: setem tu kiranya tampal 2 keping le, sedekah 10 sen kan since hantar kad raya 50 sen aja kan

~~ciklinn~~ said...

tingatt kecik2 dulu... ciklinn kayuh beskal pi pej pos... sebeg pi hanta kad raya.. sekali beli stem setepek hehehe...

buka apa ari ni....

Faizal@PeJAY said...

pakai sms suda

Rabia Sensei said...

Eh, ingatkan setemnya 30 sen. Hehe, nampak sangat dah lama tak bagi kad raya. Masa dulu - dulu kumpul duit raya. sekarang ni sms jer.

Sumijelly said...

tak mahu..tak mahu...mahal la..
dulu htr RM0.30 jer...
kalu dh RM0.50..nak htr 5 jer dh jadi RM2.50.. kalu 10 jadi RM5.00...
mahal la.......waaa.......

htr guna emel jerla...
moden sikit..hahaha

Sumijelly.com

rasp said...

sronots bila dpt kad raya kan...
feel dia laiiin skit :D

relevan said...

Pos by hand sahaja..