Pages

Friday, August 6, 2010

Jom Beli Kamus

Jom beli kamus untuk anak-anak. Bukan setakat kamus untuk mengetahui makna dalam bahasa Inggeris tapi sekarang ni macam2 kamus ada kan, kamus peribahasa, kata ganda, penjodoh bilangan, kata lawan, kata sama dan macam-macam lagi.

Ini akan memudahkan anak-anak menghadapi pelajaran mereka kan. Selamat berkamus.

8 comments:

Lagenda said...

Selain kamus, bulu latihan pun tiap2 bulan mak beli utk anak2 buat excersice sendiri d umah!

lydzar said...

memang elok sgt la beli kamus mcm ni dikala bahasa melayu sekarang tidak digunakan dgn baik :)

azzey said...

Sharinginfoz: wah iklan masuk lagi.....tahniah2....hu3....

velasrizal said...

lentur buluh biar dari rebung..iye tak..

J.M.R said...

tringat time kecik, kalo dh buhsan sgt, kamus pon aku baca, then tertido...Zzzz..

|| NaFiRaa || said...

masa study dulu mmg suka beli kamus!! dah lama x membeli kamu.. tunggu anak besar sket lah~

HaiDa HiDa said...

salam.. singgah hari jumaat di sini. :)

kamus byk btul kt umah tapi tak terpakai.. lg la skank sbb semuanya di ujung jari.. klik jer nak jenis yg mcam mne.. hehee..

ardinihumaira said...

cam JMR gak.. memang time buhsan baca kamus. hik3... sies. skang pon masih berperangai cemtu ;p