Pages

Tuesday, August 24, 2010

Jom Roti Jala

Bulan puasa ni macam-macam kuih ada kan. So kali ini apa kata kita cuba roti jala pulak. Suka tengok warna kuning tu. Apa-apa pun selamat berbuka ya.

11 comments:

naz said...

dapat pula musim durian ni memang ho liaooo lah

Kaseh NazLieza said...

yeay...lieza pndai wat roti jala...=))

eelobor said...

roti jala makan dengan "kuzi" pergggh sedap bro. tahu apa "kuzi"?

ardinihumaira said...

selamat berbuka!

Amir Izzat said...

salam,fulamak! sedap tue.... bestnya.dah lama tak makan...hehe

Anne Boleyn said...

da lama tak makan roti jala ni. dulu mak selalu buat. ntah nape tetiba je dia stop buat. huhu

Sharinginfoz said...

naz: sedap ke makan ngan durian

kaseh: apa lagi pos le banyak2 kat kawan2

eelobor: memang sedap kuzi

ardini: thanks, selamat bersahur

amir: apa lagi pi cari nanti

anne: kena suruh mak buat balik

makdara TERDIVA said...

roti jala cicah kuah durian pun sodap :)

amirah said...

kalo makan ngan kuah durian memang mari sungguh..

e.l.i.s.s.m.i.e said...

suka makan roti jala dengan kuah manis durian..

AngahSayang2314 said...

roti jala nampak best tapi rasa tak tahu la best ke tak