Pages

Sunday, August 22, 2010

HIDUP SEORANG BLOGGER I

Hidup seorang blogger. Memang ramai kan blogger sekarang ni. Yang pasti mereka ingin meluahkan apa yang difikirkan melalui internet. By the way, entry ni sebagai salah satu conditions contest "HIDUP SEORANG BLOGGER" oleh denaihati.

Tak kisahlah kan, anda boleh cakap apa sahaja anda nak janji ianya tidak kacau ketenteraman awam dan tidak menyentuh isu-isu sensitif, tak kira lah agama, bangsa, kedudukan seseorang dan sebagainya. Memang tak sangka sekarang ni aku bergelar sebagai seorang blogger sudah hampir setahun lamanya blog ini hidup.

Bagi saya, sharing is power. Suka kongsi dengan sesiapa yang ingin mengetahui mengenai perkembangan semasa, kisah hidup berkeluarga, kewangan, duit, sukan, hiburan dan macam-macam lagi. Tulisan saya memang ringkas, HIDUP SEORANG BLOGGER, macam mana dengan anda?

Previous entry: Hidup seorang blogger

24 comments:

eelobor said...

aku tak de bakat nak masuk contest nie lagipun x ramai pengikut mcm bro yang sudah ramai

ejaMaria said...

simple tp penuh info... ok la tu... :)

x-po said...

gud luck ye bro :)

Bilakah semangat berblogging anda akan meniti hari tua?

hakimfaridzul said...

good luck bro~!

nabilah abd rahman said...

betul tu..blog ibarat diari...cuma diari orang tak boleh baca..tapi blog orang boleh baca..

Kaseh NazLieza said...

good luck bro..semoga rezeki di pihakmu..ehehehe

~ ReD ~ said...

good luck!;)

Berbuka Puasa Bersama Bloggers Di Setiawangsa

~aSHa~ said...

mmg KISS la entry bro ni..good luck ye..

aque said...

blog = cerita hidop saya yg saya nak kongsi untuk semua.. hehhehe...

papew pown.. gud luck ;)

ardinihumaira said...

:)
betul3

Hamzah Ian said...

wa.. ko masuk contest eyh??? gud luck okeh..

cikgu isza said...

selamat berjaya..
menang jangan lupa kawan2 tau..
:D

Hidup Seorang Blogger said...

Aku numpang disini untuk mengenalkan diri Hidup Seorang Blogger

JAI said...

Gud luck bro

kak ina kl said...

tenguk ramai dah masuk..malaslah pulak nak join..

iCaLoVeZiE said...

good luck :D

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

adakah seorang bloger tu akan di bukukan..selamat puasa

darahbiroe said...

semoga suksess untuk kontesnya
hidup seorang blogger ini
salam blogger
:D

PinQib said...

heee.. :):)

semoga kekal menjadi blogger

Anne Boleyn said...

salam..

lamanya dah tak datang blog ni. huhu

good luck yerr! hadiah nye gempak gak kan.hehe

Sharinginfoz said...

dear all: thanks a lot, it is very tough competition. Memang tak letak harapan, sedang belajar SEO

relevan said...

Hidup seorang blogger biasa sahaja macam orang lain juga..eh? ini Contest ke?..

azzey said...

Sharinginfoz: sy pun sker blogging! sker tulis apa yg terlintas di fikiran & blh dikongsi bersama....Sker yag agak ringkas x pjg meleret2...coz seboleh mungkin sy nak bc sume entry kengkawan yg sy follow.so klu pjg sgt sy bc sikit..atas.....tgh...& ending....he3....yg penting ada sesuatu yg buat org sker dlm blog kita....happy blogging!

Anonymous said...

Thanks for some quality points there. I am kind of new to online , so I printed this off to put in my file, any better way to go about keeping track of it then printing?