Pages

Friday, September 3, 2010

Thanks Elissmie

Semalam dapat hadiah from elissmie sempena dengan top 6 pengomen. Thanks again. Dapat 3 benda, kad raya, keychain melaka dan juga bookmark kelab briged penyelamat sungai.

Sebut pasal kad raya ni memang sangat unik kan sebab jarang dapat sekarang ni dalam bentuk physical kad kan. Memang sungguh teruja dapat kad ni.

Melaka? Hmmm, memang lama betul tak pergi rasanya lebih 10 tahun kot. Mesti dah berbeza sangat-sangat kat sana tu. Dengar khabar ikan bakar sedap kat sana.

Sungai? Memang salah satu sumber air yang sangat penting dan perlu kita jaga. Teringat masa dulu-dulu suka sangat mandi kat sungai. Tangkap ikan kan. So sekali lagi terima kasih elissmie.

13 comments:

relevan said...

uiks..bagus ni top komentar pun ada hadiah..

azzey said...

Sharinginfoz: nk juge......:)

e.l.i.s.s.m.i.e said...

siap ada entry dalam blog yang hebat ni :) terima kasih :)

hrp2 suka dapat hadiah yang tak seberapa tu :)

sahromnasrudin said...

salam..sharinginfoz mmg layak dpt award tue sharinginfoz seorang blogger yg hebat..tahniah ya :-)

amirah said...

melaka sgt berubah dah skrg bro..dh tak mcm saya dtg melawat waktu kecik dulu. Nak kejar Melaka maju 2010

lydzar said...

seronokkan :)

raya kedua nnt saya balik kg suami kt melaka..nk gak tour ape yg menarik kt sana

maslinamansor said...

taniah...
Baru jer pergi melaka 3bulan lepas... memang banyak perubahan nya..

Lagenda said...

dpt kad raya yg paling besh tu!

Eyriqazz said...

congratz bro..nanti buatla tutorial buat top commentator widgettu...

AngahSayang2314 said...

wah tahniah... tapi nak leh

PinQib said...

wat la gak kontes camtu

ProfHariz said...

Thaniah bro..
gua nak jugakkk

Sharinginfoz said...

eyriqazz: boleh rujuk kat sini

http://googlesystem.blogspot.com/2008/03/top-commentators-for-blogger-blog.html