Pages

Sunday, September 12, 2010

Datuk Jutawan Susilawati Mati Dibunuh

Kecoh sebelum ini misteri kehilangan seorang jutawan, Datuk Susilawati yang hilang dan kini disahkan oleh pihak polis yang Datuk Sosilawati mati dibunuh. Mengikut polis Datuk Susilawati dan 3 orang lagi bersama-sama arwah sebelum ini dipercayai dipukul sehingga mati sebelum mereka dibakar di sebuah ladang ternakan ayam dan abu mayat dibuang di sebuah sungai d Tanjong Sepat, Morib.

Memang sungguh kejam betul berita pembunuhan setelah kehilangan mereka. Semoga mereka yang bertanggungjawab di atas pembunuhan ini dapat dijumpai dan dibawa kemuka pengadilan dan dijatuhkan hukuman yang setimpal.

Untuk mengetahui lebih lanjut boleh lawati:

10 comments:

sunglasses said...

tapi apakah motif disebalik pembunuhan berprofil tinggi ini?

cikgu isza said...

apa jenis manusialah pembunuh tu?

semoga roh mereka yang terkorban dicucuri rahmat..

hamzah ian said...

masih disiasat kan?

eelobor said...

patut pun visitor meningkat, ada link dari blog bro....

ardinihumaira said...

dasyat kes ni... pembunuhan paling kejam. dah la bulan puasa... apa nak jadi manusia skang ni. tak ada hati perut betul semoga dalangnya tu dihukum dengan hukuman yang setimpal..

Anne said...

Tak sangka sampai macam tu sekali.

@ku d! sin!e said...

terul betol lah..

Nancy said...

bukan manusia teruk dari binatang... i think this people dont hav family kan...$$$$$$$$$

Alimin said...

Dicadangkan supaya pembunuh Datuk Sosilawati dihukum sama seperti cara arwah dibunuh! Kehilangan tokoh seperti arwah merupakan suatu kerugian besar pada orang melayu dan rakyat Malaysia.

relevan said...

Semoga pembunuh mendapat pembalasan setimpal..