Pages

Tuesday, September 21, 2010

Jom Tengok Bunga Api

Ramadhan dah meninggalkan kita so sekarang ni dah masuk Syawal. Ni nak share beberapa keping gambar bunga api untuk tatapan semua.

Memang seronok gak ekali sekala layan bunga api ni. Suka tengok bunga api yang berdas. Memang colourful.

Yang ni entahlah bunga api jenis apa, layan ajalah.

Tengok ni, dalam suasana kegelapan, memang cerah betul dengan pancaran bunga api ni.

Main kat atas tak apa kan, tak kena orang. Tapi kena hati-hati takut kena wayar elektrik pula.

Apa-apa pun main dengan hati-hati ya agar tak ada kejadian yang tidak diingini berlaku.

9 comments:

ardinihumaira said...

memang cun! dni suka tengok bunga api kat langit tu.. comel.. kalo dia meletup banyak2 sekaligus berbunga-bunga pastu kita tengok dengan insan tersayang. oh alangkah indahnya... bila la nak dapat tengok ngan Deen ni.. sobsss... cheywah jiwang pepagi buta lak dni.. lariksss... haha...



p/s: dni baru perasan nama dni ado kat pencetus idea setia. whoaaa teruja :D

.:iz-AnN a.k.a cOmOt:. said...

cantik kan bunga api tu...tak pernah nengok lagi secara live...sob...sob...

relevan said...

Bunga apa sememangnya lawor..tapi sayu je hati..macam bakar duit saja..

sahromnasrudin said...

mercun roket ada tak???

DKosongLapan said...

MeMang lawooo....sesekali kite membako duit ape salahnye ye tak????

PTPTN

♥Azie♥ said...

gerun tgk....

maslinamansor said...

Baby mas tak suka bunyi mercun... takut... hehehehe

amirah said...

kalo kat melaka ni meriah sungguh la bunga api..especially time kawin..bunga api buat sendiri katanya..cantik tapi bahaya dan maheiiii..fuhh..

eelobor said...

bro...dekat ngan kabel elektrik nampak nyer tu. nanti bergelap satu TG