Pages

Tuesday, September 14, 2010

Gambar Norman dan Memey Bertunang

Norman dan Memey sudah bertunang semalam, 13 September 2010. By the way, gambar pertunangan Norman dan Memey diambil from kosmo. Norman Hakim, 34 tahun dan Suhaiza Suhaimi a.k.a. Memey, 22 tahun telah mengikat tali pertunangan di rumah Memey,
Felda Tenggaroh Selatan 1, Kota Tinggi, Johor.

Spekulasi hubungan cinta pelakon Norman Hakim @Mohamed Norhakim Zaidon, 34, dengan Suhaiza Suhaimi atau lebih dikenali sebagai Memey, 22, berakhir apabila mereka mengikat tali pertunangan pada satu majlis sederhana di kediaman Memey di dekat sini semalam.

Mengikut Harian Metro dalam tulisan, "Memey pelengkap saya", cincin disarungkan oleh bakal ibu mertua, Kamariah Kamal. Sebelum ini pasangan memey dan norman menghadapi kes mahkamah, khalwat yang berlaku 2 tahun lalu. Norman menghantar 5 dulang manakala Memey membalas 7 dulang.

Apa-apa pun semoga semuanya berjalan lancar dan diharap tiada lagi kontroversi selapas ini.

13 comments:

J.M.R said...

bertunang sudeh..majlisnya bile?

cikgu isza said...

berapa lama pula nak bertunang.. bukan susah kalau terus nikah.. selamat..

Kyuubi_85 said...

nanti lepas 2-3 tahun cerai la tu..

alinac lover said...

wah yaka..bgus la.. tetiba syok plak :)

DKosongLapan said...

'Memey pelengkap saya'
kekekeke.......
jgn buat ceghite lame lagi udahlee....
kang ade yg lain plak yg jadi pelengkapp

velasrizal said...

hmm sonok la dia dpt bini muda nti

CERITA LEBAT said...

ah..gua tak minat 2 2 ni,,

darkbatman said...

pasne hrp2 xde daa kontroversi pelik2..hhee.. cpt2 la kawenn.

Alimaz-Kembara Terasing said...

emmmmmmmmmmmm no komen.......

Bro Framestone said...

kan senang kalau kahwin je terus..

Regard,
BroFramestone Blog
@ Sudi-sudikan melawati BroFramestone In D' House

aSmiDar said...

Akhirnya...

Kaseh NazLieza said...

dh kwen t hope smpai la akhir hyt ea norman..uhuuu

relevan said...

Selamat bertunang juga akhirnya..