Pages

Monday, September 20, 2010

Kereta Dicuri Di Pagi Raya Dijumpai Setelah 11 Hari

Masih ingat lagi tak entry mengenai kereta adik ipar yang hilang di pagi raya? Hari ni dia dapat panggilan daripada polis yang menyatakan kereta tersebut telah dijumpai setelah 11 hari kereta tersebut hilang.

Mengikut polis, 7 orang telah ditangkap untuk membantu siasatan dan kereta adik ipar berada di dalam bengkel semasa polis menjumpainya dan ianya dalam keadaan selamat tetapi nombor casis sudah ditebuk.

Status terkini akan dikemaskini kelak apabila adik ipar menuntut kereta itu memandangkan dia sudah balik ke Kuala Lumpur.

15 comments:

PinQib said...

ish3/
bahaya nauu
takut ler


Latest entry di:

Jenis mamat dibenci perempuan ><
Mainan genius dari Japan

J.M.R said...

pencuri tu guna nk g beraya kot:-p

appledia said...

Alhamdulillah...rezeki sungguh!Susah nak jumpa balik selalu..kan?

DKosongLapan said...

Daapt jugak jumpe ye......naseb baek deme tak usik kete tuuu....

Makin Tue

icee-yah said...

em...keciannye..ade jugak yang buat pasal kan time raye2 ni..

luahfikiran said...

SALAM,
LF INGAT N3 TU. ALHAMDULILLAH DAH JUMPA. KALAU BOLEH, NAK TAHU JUGAK MACAM MANA BOLEH DAPAT BALIK KERETA !

cikgu isza said...

alhamdulillah..

kereta abah saya yang pernah hilang dulu.. tetap hilang..

ardinihumaira said...

kete kawan dni pinjam kena curi seminggu sebelum raya. huuu tapi tak wat laporan sebab si peminjam kasi warning. tatau sebab apa dah la mintak ganti rugi

ataicha said...

alhamdulillah la jumpa balik.. jarang orang dapat jumpa balik kereta yang diaorang hilang dalam tempoh yang dekat nie..

velasrizal said...

lega dah jumpa blk.. semoga pencuri dpt di tangkap..

LiFe KaMi said...

Hari raya pun nk mencuri..
biar diorg seksa kat penjara tu..

relevan said...

Syukur sudah dapat semula..

Ikmal said...

bagus2... jarang jumpa kes kereta kena curi jumpa balik dlm keadaan ok...

biasanye hilang terus...

Lagenda said...

dia nak pinjam kejap je kot keta tu.

P/s: Mak selongkar n3 kat sini baca ye setelah 2 ari x masuk ke sini akibat malware!

azzey said...

Sharinginfoz: alhamdulillah dh jumpa semula....tu namanya dah mmg rezeki dia....