Pages

Wednesday, September 1, 2010

Ogos 2010's Performance

Bulan Ogos 2010 baru sahaja tamat dan sekarang ni dah masuk bulan September 2010 kan. Nak share jumlah pengunjung ke blog sharinginfoz bagi bulan Ogos. Jumlah unique visitors adalah sebanyak 18,588 (just over 600 sehari) iaitu peningkatan sebanyak hampir 60% jika dibandingkan dengan bulan Julai. Terima kasih kerana anda semua masih datang ke sini.

Bagi referrer pulak, dalam top 15, terdapat 6 blog yang menyumbang kepada trafik iaitu:
  1. Eyriqazz

  2. Benashaari

  3. Beautifulnara

  4. Kakinakl

  5. Eelobor

  6. Akudansesuatuz
Tidak lupa juga kepada semua yang telah menyumbang trafik.

Topik yang hangat bulan Ogos adalah berkenaan dengan Imam Muda. Maklumlah ramai yang nak tahu siapa juara Imam Muda. Sekali lagi nak ucapkan terima kasih kepada semua kerana datang melawat kat sini.

18 comments:

amirah said...

fuiyooo..bila la nak dapat cenggini ek.. *berangan*

sahromnasrudin said...

salam..semoga sharinginfoz kan lebih sukses lagi...TAHNIAH...

RedBoys said...

wahh.. tahniah ye..
hebat tu..
Imam Muda Musim Ke-2

ardinihumaira said...

tahniah.. bestnya :)

DaHLia said...

semoga lebih sukses...
peningkatan yang bagus!!
ni analytics guna apa ek???

Sharinginfoz said...

dahlia: yang ni guna histats, memang suka guna benda alah ni, banyak benda boleh tahu

Aizat Shafiq said...

tahniah bro...
satu pencapaian yang cukup hebat...
=)

relevan said...

Teruskan dan tingkatkan prestasi begini..

eelobor said...
This comment has been removed by the author.
maslinamansor said...

taniah... bestnya kalau mas tingkatkan prestasi sampai banyak macam tue

eelobor said...

bertuah dapat jadi penyumbang kapada blog sharinginfoz

icee-yah said...

oh..ramainye..baguslah tau..icee support u..:)

kak ina kl said...

wah nama akak pun ada..tahniah yer

appledia said...

Congrats!Jeles ai...

ProfHariz said...

600 UV sehari.. mantap bro.. :)

New Entry ProfHariz
Malam Lailatul – Qadar Lebih Baik Daripada Seribu Bulan

Alimaz-Kembara Terasing said...

tahniah

eT said...

ni dah tahap atas pada femes dah ni..huhu

azzey said...

Sharinginfoz: tahniah....tahniah dan tahniah!!!