Pages

Thursday, September 9, 2010

Datuk Sosilawati Lawiya Kena Tipu

Credit: Harian Metro

Datuk Sosilawati Lawiya Kena Tipu, itulah kisah terbaru mengenai Datuk Sosilawati Lawiya yang masih belum dijumpai setelah hilang beberapa hari yang lepas. Sebelum ini kereta milik Datuk Sosilawati telah dijumpai.

Gambar kat atas ialah adik Datuk Sosilawati, yang menyatakan kakaknya sering mengadu yang orang selalu tipu beliau. Memang susah betul nak cari orang yang jujur sekarang ni kan lebih-lebih lagi yang melibatkan wang ringgit.

Diharap Datuk Sosilawati dijumpai dengan keadaan selamat.

4 comments:

hans said...

kes dia hilang nih memang dramatik
ku dah buat macam2 kesimpulan dah
haih
apa2pun minta beliau dan 3 yang lain lagi selamat

P/S : Download Lagenda Budak Setan The Series : Episode 5

eelobor said...

nasib orang kaya raya sering di tipu

Kyuubi_85 said...

kalau perkara rezeki, memang dah mcm tu..tak ada org yg bleh pcya sgt..

relevan said...

Sekarang sudah timbul macam macam spekulasi..itu ini begitu dan begini..