Pages

Sunday, September 19, 2010

Rakan / Kawan Sosilawati, Sarina Jaafar Mati Tergantung

Mengikut laporan kosmo, rakan / kawan Datuk Sosilawati, Sarina Jaafar ditemui mati dalam keadaan tergantung di dalam bilik di rumahnya di Taman Pauh Jaya, Bukit Mertajam. Tak tahulah apa sebab rakan Sosilawati, Sarina Jaafar ni ditemui dalam keadaan sedemikian.

Sarina Jaafar, 45 tahun adalah pengasas Kosmetik Aveer. Mengikut berita harian pula, kejadian itu mempunyai kaitan dengan tekanan, malah kematian Sosilawati juga dikatakan mengganggu perasaan ahli perniagaan terbabit.

Apa-apa pun kita tunggu laporan polis untuk pengesahan so tak perlu buat apa-apa spekulasi.

17 comments:

naz said...

org mesti cakap dia terlibat atau dia di bunuh

ardinihumaira said...

terkejut dengan berita ni... pelik juga kalau dia bunuh diri.. mungkin dibunuh, kan.. hu

hakimfaridzul said...

astagfirullah~

apa la nak jadi~

kulop ludin said...

makin pelik kes nie, berkait2....
sayang tul, mati cara tu....
haih...

DKosongLapan said...

Errrmmmm....something fishy goes around......... bio polis jalankan tugeh (tugas) deme


Ghaye Sebulan

Encik Tikus said...

dia bunuh diri atau mati terkejut ?

eelobor said...

tngu laporan polis...nak tahu gak apa kesudahan

.:fifi:. said...

haish smakin pelik jd nye..

sweetheart said...

ntah apa la nak jadi dengan dunia kita ni sekarang...

PinQib said...

sy x rasa ada tekanan.. meti kerja orang jahat gak ni..


Latest entry di:

Insomnia ><
Tutorial Letak ‘Like’ di post entry

LiNda said...

Dari laporan akhbar , polis sahkan tiada unsur jenayah. Dia mati kerana terlalu sedih .

Hanya orang tidak beriman mati sedemikian rupa .

Tapi, saya harap tidak !

Cgio said...

mcm cite pelik skrg...
dunia akhir zaman..

http://improveslife.blogspot.com/

CERITA LEBAT said...

what sup pulak nih,,

Kyuubi_85 said...

susah nak ckp. mungkin dia terlibat dlm kes ni dan takut kedapatan, pi lak bunuh diri. tapi entahlah, dia je yg tau knpa dia nk buat mcm tu

Lia3003 said...

x berani nak cakap pape. takot

azzey said...

Sharinginfoz: Hanya Allah yg tahu kan apa sebenarnya di sebalik sume ni.....

relevan said...

tu lah..semakin banyak kejadian..