Pages

Wednesday, September 22, 2010

Jom Slurpee

Jom tengah hari ni layan slurpe sedap juga kan. Danish dan Afiqah suka sangat ngan benda alah ni. Tapi kekadang bila pi 7-eleven mesin slurpee ni asyik rosak aja entahlah maybe ramai orang guna kot.

18 comments:

Ieda Al-Habsyi said...

sedapp tapi manis, sampai ieda campur air, kata laki ieda, tu bkan slurpeee dah le bila campur air, hehehe! :)

Kancilbiru said...

kalau minum slurpee ni skrg, mmg bertambah2 kronik la tekak saya...hihi..tp mmg sedap ar..

Lagenda said...

Mmg meleleh minum slurpee tgari membahang cenggini

Siti Shahidatul Asmidar said...

argh...cedap...argh...brain freeze..

DKosongLapan said...

Err.....pose 6...hehehe

Joy said...

slurpee mmg sedap. dulu ada yg blue color..lupa dah perisa apa ;)

amirah said...

manis la bro nik..selalunya memang terpaksa letak air sket..

ardinihumaira said...

dni ado satu masalah.. dni segan nak beli... asyik suh adik dni je yang isikan air tu hik3

sahromnasrudin said...

sabar..ada org poser enam tue huhuhuh

icee-yah said...

em..betul tu ..asik rosak je bile pergi..kalau time tak rosak tu kire nasib baikla tu...hihi

AngahSayang2314 said...

ye ke??? tapi kalau minum time panas terik perh teranggat tuee

Kaseh NazLieza said...

lieza pon suka minum slurpee...wah lama xpekena ni...

relevan said...

Ingatkan Cendol tadi..

Luqman Al- Hakim Bin Foaad said...

assalam.
dah lame x minum slurpee ni.
huhu.
dulu mase skolah rendah slalu share ngan akak beli sebab jalan kaki tgh panas.
huhuhu..

luahfikiran said...

SALAM,
MANISNYA DAN SEJUKNYA . RASA SIKIT BOLEH LAH.

velasrizal said...

panas2 cuaca kt luar sedap pekene ni..

azzey said...

Sharinginfoz: My princess pon sker gak dgn slurpee ni!

Hairil Rizal said...

Anak Warlord tak bpa suka sangat sbb sejuk sangat katanya.

Tapi...

Warlord sendiri saaaangat suka Slurpee nie!