Pages

Friday, August 6, 2010

Segmen Iklan: Zhaneez Craft

Jom kita ke segmen iklan pulak ya. Kali ini adalah zhaneez craft, mengikut profile blog beliau, sedikit pengenalan:

"anis aka zhaneez pemilik empayar zhaneez..seorang budak biasa2 aje..sukakan seni halus..halus ke?..pelajar ukm tahun akhir..berasal dr kluang man..eh silap..berasal dr kluang, johor..sy jugak pemalu..ahaii..menjahit sejak umur 9 tahun, menjadi hobi, pernah simpan cita2 mahu jd fashion designer..hingga kini menjadi kipas-susah-mati kraf..oh i really fall in love with sewing n crafting."

Jom kita tengok pulak apa benda yang ada kat kedai beliau.

Memang menarik dan colourful. Nak tahu apa benda, actually ianya luvvy pack. Memang unik, setiap pack ada 20 pieces dan harganya adalah RM3 aja. Memang barangan yang sangat hangat, sebelum ini dah habis dan dikeluarkan kembali dan mengikut rekod, ianya sudah sold out again, dan akan ditambah stok soon... So nak tahu lebih lanjut jangan lupa lawat blog beliau.
Memang cute betul coooooow mooooo ni. ada dua jenis, satu yang berkepala sahaja dan satu lagi full moooo.... yang badan penuh RM6 dan yang kepala sahaja RM5. yang badan penuh boleh buat hp strap dan keychain dan yang kepala tu untuk hp strap...... So bolehlah pelbagaikan keychains anda ya. Something yang unik dan different.
Yang ni memang colour purple kan, cantik gak. yang ni contoh yang telah dipesan oleh salah seorang pembeli, emi. keychain ni untuk kawan-kawan emi sempena birthday. So kalau anda nak bagi hadiah sempena hari jadi anda ke, anak-anak ke bolehlah buat pesanan kat zhaneez craft.

Ini pun dibuat khas tempahan customer, min. ianya pouch untuk handphone. So kalau nak kelainan bolehlah belek-belek blog beliau. Memang sungguh menarik dan yang penting anda cakap apa yang anda nak then kalau tak ada masalah ianya boleh dibuat. So apa lagi, jom zhaneez craft.

8 comments:

ardinihumaira said...

selamat shopping! ;)

peaNut said...

kiutnya keychain lembu tu...huhu


pssst,,,blog ni dpt award...sila claim kat blog peanut ye...huhhhu
yeay..interesting blog award!!

ZaridaIshak said...

menarik!
aye suka kraf...

Lagenda said...

makin maju ruang iklan kat sini..

icee-yah said...

yang handphone pouch tu mcm besje:)

Qib said...

hee..
menarik smua tp ak x reti bank in duit. ahahaha


Sekian. Eh. Ada update la. Jom singgah!

Muke toya yang comel



Boys never grow up


p/s reti la ooo

Anonymous said...

hoh!! menarik betul warna pouch tu..:D


Entri Hari Ini : Akibat Dari Gatal Tangan... dan Hari-Hari Mimpi Ngeri Boleh Bawa Maut Tau!

azzey said...

Sharinginfoz: makni byk iklan....makin bertambah la info ye....

p/s: pouch tu mmg menarik!