Pages

Wednesday, October 27, 2010

Sotong Kurita Paul Mati

Mengikut kosmo, sotong paul sudah mati pada 26 Oktober 2010 yang lalu. Sotong kurita paul ni sempat bertahan 2 tahun setengah sebelum menemui ajalnya akibat semula jadi. Begitulah adat hidup bila sudah sampai masanya mati le jua.

Memang sebelum ini sotong kurita paul sangat famous. Sebelum ini pada bulan Julai 2010, saya ada menulis entry mengenai "Sotong paul hampir menemui ajal?"

Begitulah cerita sotong paul.

14 comments:

|| NaFiRaa || said...

terkejut jugak tengok berita semalam.. tapi umur untuk sotong kurita memang dalam lingkungan macam tu kan~

sahromnasrudin said...

org bunian sorokkan dia hahahaha

relevan said...

Sudah sampai ajal paul..apa nak buat..

velasrizal said...

dah samapai ajal dia..

AngahSayang2314 said...

tapi kan dengar2 dia nak ada kan upacara kan???

~aSHa~ said...

dah sampai ajal dia....ke sana jua

et said...

gleme betol sotong tu.die mati pon jadik isu.

Azwan Azmi said...

ada gosip orang bunuh sotong paul tu

e.l.i.s.s.m.i.e said...

goreng pun sodap..hehehe :p

~ Lady ell ~ said...

innallillah....

ChiLaBaey's Spot said...

MAti dah.... Kali pertama masuk ke blog awak ni... Nice blog...

Jom join contest saya... Tarikh tutup tak lama lagi ni... Hadiah best... :)

http://chilabaeys.blogspot.com/2010/10/perhatian-contest-chilabeays-spot-telah.html

azzey said...

Sharinginfoz: dh spi waktu ....pergi juga dia ye....:)

Kancilbiru said...

goreng pon sodap nih...hehehe

DKosongLapan said...

arawah dah die ye.....errrrmmmm...banyak jenih lauk bulih buat ni.....sotong bako bulih......sambei sotong bulih........ keghabu sotong pun bulih......heheheh