Pages

Thursday, October 7, 2010

Berapa Jumlah Komputer dan Laptop Kat Rumah?

Sekarang ni memang dah ramai orang mempunyai komputer / laptop / netbook / notebook kat rumah kan? So berdasarkan survey yang dibuat, 41% daripada respondents mempunyai 3 atau lebih komputer kat rumah dan hanya 4% aja yang tidak mempunyainya kat tempat kediaman mereka.

Nampaknya komputer ni sekarang adalah benda yang boleh dikategorikan sebagai keperluan. Itu pandangan ringkas saya. So yang penting kita guna komputer dan internet dengan sebaik yang mungkin.

14 comments:

DKosongLapan said...

satu sebab keperluan...
satu sebab lagi sebab rege komputer dah jadi rege yang mampu milik oleh semue oghanggg

Lagenda said...

Mak adalah salah seorang penyumbang ke 41% respondets tu le gamaknya..
3-4 lapy n pc ada kat umah.
Still remember?? Mak kan bnyk gilernya..
Miahahaha
Tmbh2 lg skrg ni nk jadik blogger la plak kan..
wink..wink..wink..

the bert said...

klu sume adik-beradik balik angkut pc masing2..kat umah ade 2 laptop 2 desktop pc..

Hazzy Ishak said...

i don't have any of them.heee

ardinihumaira said...

ha ah... sebab ianya adalah keperluan tambah2 kalau ada anak yang belajar kat IPT... memang wajib ada sorang satu biasanya kan ;)

Azman Roslan said...

kat rumah aku 1 komputer dan 1 laptop yang baru rosak.. huhu

noor afzan said...

rumah saya ada 2 je

AngahSayang2314 said...

betul tue macam angah la.. kat umah tak adooo hehehe

maslinamansor said...

mas ada sebuah jer.
Tapi zaman sekarang kena pandai komputer, tak pandai pun harus tahu juga basic pasal komputer...

eelobor said...

betul tu bro...bukan zaman 90an lagi. masa tingkatan satu dapat main komputer kaler hijau dan itam menggunkaan perisian dos, dah bangga giler. hahaha, klasik giler masa tuh

toyolkiut said...

1 je..
TK punya..

relevan said...

Kat rumah ada 2..tu pun duk berebut rebut juga..

azzey said...

Sharinginfoz: ada 1 je laptop kat umah....hu3....

Anonymous said...

disebabkan ayahanda beta seorang penjual komp suatu masa dulu jadi beta dah terbiasa dgn komptr dr kecik smpai skg..dulu cuma ada satu pc.skg ayhnda tpksa beli 1 lg pc.sbb kperluan.tambah ngn laptop bunda beta jadi la 3..adk brdk 3..so tak yah brebut cam 'relevan'