Pages

Monday, October 18, 2010

Bakal pengantin hilang: Rozaliya Mat Lazim 'abang datang cepat, saya takut'

'Ada dua lelaki sedang mengekori' dan 'abang datang cepat, saya takut', itulah SMS yang dihantar oleh Rozaliya Mat Lazim (20 tahun) kepada tunangnya Mohd. Helmi Mohd. Nor (24 tahun) sebelum kehilangannya, mengikut kosmo.

Rozaliya Mat Lazim telah keluar membeli barang-barang persiapan kahwin yang akan diadakan pada 12 November 2010. Mohd. Helmi telah meninggalkan Rozaliya di pasar raya Mydin, Kuantan kerana ada urusan pejabat yang perlu diselesaikan.

Ekoran daripada kehilangan Rozaliya, laporan polis telah dibuat. Jika sesiapa ada maklumat mengenai Rozaliya, boleh hubungi ibunya, Sabariah Mansor di 019-9418016 or 019-9178016 atau mana-mana balai polis berdekatan.

UPDATE: MISTER KEHILANGAN ROZALIYA MAT LAZIM TERJAWAB

23 comments:

sahromnasrudin said...

zaman sekarang menakutkan huhuhuh

rasp said...

masyaAllah...macam2 kes skarang nie...takut tul....
and smoga rozaliya selamat...

Norulhuda Sarbangi said...

takutnya....doakn wanita ini selamat..

HaiDa HiDa said...

sama2 kita doakan moga rozaliya selamat pulang ke pengkuan keluarga..

Fahim 'n Alin said...

adoy..kesian

sw33tdarling said...

isk isk isk... macam2 hal laa... yang kecik kena culik, boleh ler kita cakap depa tak tahu apa2...

yang besar pun kena culik gak, hurmmm tak tahu nak kata apa

ardinihumaira said...

semoga tiada ada apa2 yang buruk berlaku padanya. hu risau.. sian dia. dahla dia nak kawen.. jahatnya laki2 tu. sampai hati culik dia... dia tu cantik, manis... risau sangat2...

~ ReD ~ said...

hmmm..dugaan sebelum prkahwinan..harap2nya semua selamat..

Review Filem : Jangan Pandang Belakang Congkak 2 : Menuntut Ilmu Kebomohan

Kerana Coklat Cadbury, Aku Jatuh Hati. Owh.. Indahnya Jatuh Cinta Pertama Kali!

maisyah said...

kasihannya..
ish..lain kali kena teman tunang sampai balik rumah la..

liyana said...

ya Allah kesiannye.. smg rozaliya selamat..

LiNda said...

Tingkatkan keselamatan diri .

Jangan cuai or leka bila berada keseorangan .

Sentiasa curiga .. terus ke polis bantuan sekiranya diri terus diekori .

Kopiokaw said...

Semoga beliau selamat aminnn....

J.M.R said...

gosh..malaysia sudah tidak selamat skang nih..

azzey said...

Sharinginfoz: mmg menakutkan lah skrg nih!

Anne said...

Sekarang ni kat mana2 pun tak selamat. Harus sentiasa berhati2 & waspada. Apa2 pun semoga rozaliya selamat.

velasrizal said...

lawa dia ni ptut ramai yg minat

Hairil Rizal said...

Sama samalah kita menolong kalau mmg ada nampak tu...

LiFe KaMi said...

zaman skang semakin kejam..
kalau leka sedikit buruk padahnya..
semoga dia selamat..

kak ina kl said...

semuga beliau selamat..risau betullah akalau ada anak perempuan...di jauhkanlah dari semua ni.

coycat kamu punya N3 ker..sabar ajerlah

relevan said...

Semoga beliau selamat lah hendaknya..

Anonymous said...

ini semua mesti kerja tunang dia....

Anonymous said...

waakakakakaka..dah jumpe laa..die lari sendiri takmo kawen ngn tunang die...eii...macam2 hal...

Anonymous said...

banyak drama betoolll adoi!!