Pages

Wednesday, October 13, 2010

Hadiah Anniversary Apa Untuk Wanita?

Bila aja anniversary or ulang tahun, tak kira le persahabatan ke, perkahwinan ke, apa-apa le, mesti ramai yang memikirkan hadiah apa yang paling sesuai untuk diberi kepada pasangan wanita anda?

Berdasarkan kajian yang dijalankan terhadap 109 orang, nampaknya keputusan tidak begitu jelas hadiah apakah yang patut diberi. Maybe disebabkan mereka mempunyai taste masing-masing.

Apa-apa pun, bunga berada di kedudukan yang teratas dengan 25%, diikuti dengan rantai dan coklat, masing-masing 21%. Apa yang penting pemberian kita perlu ikhlas kan.

12 comments:

relevan said...

Hadiah kain batik yang berbunga bunga..

sahromnasrudin said...

perfume jenama chanel

Redbloodsnow said...

klo zie lak kan. x kesah lah nk bagi ape pun. janji iklhas :)

maslinamansor said...

Minta kat suami purse Fossil. Last2 sekali beli sendiri. hehehe

cik goyos said...

he3 mesti lelaki pening memikirkanya. tp bg kita, yg penting ikhlas.. x kira sekecil dan semurah mana hadiah tu pun..

ardinihumaira said...

sebenarnya dni tak dapat hadiah pun tak kisah :) sms paling berharga... hehe

azzey said...

Sharinginfoz: sker klu dpt aksesorike, handbag ke, kasut ke, baju ke.....klu dpt duit lg sker!

Erin-mummy Marsya Qistina + Marissa Qaisara said...

handbag coach pun apasalahnye heheh :D

lydzar said...

kami tak penah pon bg hadiah sempena anniversary ni. cuma bg time bday je :)

selalunya tak yah suruh hubby pikir sbb mmg dh ready mintak hadiah ape yg dihajatkan :)

ejaMaria said...

tak kisah... baju bole... bunga bole... coklat bole... kek bole... brg kemas?... lagi la bole ;p

Wahida Nasution Thakhrim said...

selain jambangan bunga, yang lain saya terima.. he3

HaiDa HiDa said...

betul tu jnji ikhlas.
tpi saya lebih suka bagi hadiah tu sesuatu yg boleh dia kenang dan sntiasa ingat kita.. ianya tak mahal, murah2 je tpi nilai pemberian dan tanda keikhlasan tu yg amat bermakna..