Pages

Wednesday, October 13, 2010

Promosi Airasia Serendah RM7.00: Oktober 2010

Promosi Airasia kembali lagi sempena kejayaan Airasia merekod 100 juta penumpang. Tak sangka kan, cepat aja dah mencapai ke tahap ini. Memang bagi rakyat inilah peluang yang dinanti-nantikan dengan promosi yang hangat.

Booking boleh dibuat dari 13 Oktober 2010 sehingga 17 Oktober 2010 bagi penerbangan pada 1 April 2011 sehingga 11 Ogos 2011. So kena buat perancangan awal. Itulah salah satu ciri Airasia, promosi harga murah perlu book awal-awal.

Inilah antara harga tiket bagi penerbangan domestik. Penerbangan antarabangsa pun ada. Nak tahu lebih lanjut, jom airasia.

9 comments:

sahromnasrudin said...

nak pi sungai petani boleh ke naik air asia????

maslinamansor said...

murahnya. Jap nak p terjah...

DKosongLapan said...

bagoih AIrAsia buat promotion macam ni.... tapi yang tak bagoihnye.... sebabnye iklan ni tak telus....sebabnye harga tiket memang mughah....tapi tang surcaj minyak.....tax.....semue Air Asia tak ceghite....... sian oghang yang 1st time naik kapal teghobanggg

ardinihumaira said...

bestnya kalo leh g miri :D

azzey said...

Sharinginfoz: cpt2 booking!

amirah said...

best..best..kena cepat2 book

relevan said...

Jom weh,,murah ni..nak merasa juga naik kapeltbang ni..

banie said...

saya nak holiday ngan family.. di langkawi... tahun depan matbe bulan 2 so saya nak tau ada promotion tak waktu tu..

purple lady said...

sye bru 1st time nk p bandung nie..xde promotion ker??biasenye kn charge bper ek