Pages

Saturday, July 10, 2010

Tiffinbiru Dapur Tanpa Sempadan @Cik Mat Gebu : Jom Makan Laksa Kelantan

Berjalan-jalan hari ni kat Tiffinbiru @Dapur tanpa sempadan, terjumpa resepi laksa kelantan, sedapnya, lama betul tak makan laksa kelantan ni. Hmmm dengan kuahnya yang pekat dan penuh dengan rasa ikan tu.

Tengok tu, lepas tu letak lada dan limau nipis, memang kalau yang belum makan lagi apa lagi pi cara laksa kat kedai. Tapi rasanya dah terlambat, habis semuanya. Nak bagi review tak boleh le sebab tak cuba lainlah kalau tiffinbiru @ cik mat gebu bagi saya cuba bolehlah saya bagi rating ya.

5 comments:

LION GIRL said...

I am a big fan of laksa; any laksa pun suka. Nampak sedap, mesti sedap ya...

rasp said...

nampak pics tu yummylicious...

ardinihumaira said...

kat kelantan dipanggil 'laksam' hehehe... dni suka makan laksam ni dengan telur burung puyuh.. nyumm nyum... ;)

dinda.teJa said...

suka laksam.. xpernah plak try yg camni... nmpk sedappp je! hukhuk mn nk dpt kt KL ni???? huhuhuhu

p/s: choose the 1st one or the 2nd one of my pic?

azzey said...

Sharinginfoz:sker mkn laksa ....tp laka kelantan x blh masuk lagi, dh pnh cuba...may b kena cuba slalu kot...hu3...