Pages

Sunday, July 25, 2010

Segmen Kenali Blogger: anastasyea @disebalik kanta coklat

Jom kali ini segmen kenali blogger bersama anastasyea @di sebalik kanta coklat. Actually anastasyea sudah lama berblogging rasanya dah hampir dua tahun tapi beberapa bulan yang lepas sudah mempunyai domain.com. So kiranya dah upgrade le ya.

Tak sure berapa ramai followers beliau tapi inilah antara pengikut-pengikut setia beliau. Memang tak dinafikan beliau sangat aktif dalam dunia blog ni. Memang selalu update entry. Ada saja yang baru sama ada kisah hidup, tips, mengenai sukan, cerita mengenai nuffnang dan macam-macam lagi.

Inilah anak beliau @nur zahirah. Cantik nama yang diberikan, sedang menggayakan baju baru.

Dengan nuffnang memang aktif, tengoklah banyak betul buffered earnings (BE) yang beliau dapat, mesti earnings banyak ni. Kalau nak tips jangan lupa rajin-rajinlah melawat blog beliau ya. Dan kat situ ada antaranya cara macam mana nak letak ads in between the post.

Benda lain selain daripada tips blog, ada juga beliau tulis entry mengenai susah nak collect hutang. Memang tepat sekali, kita pulak rasa malu kan.

Cerita mengenai personal yang ni menrik juga bila beliau share yang kempunan nak makan nasi lemak. So apa lagi jangan lupa lawat blog anastasyea.

5 comments:

Unknown said...

thanks sbb buat segmen tentang blog kita. Yang lain tu semuanya ok cuma nak buat pembetulan sedikit... actually blog kita nie baru lagi. Kita start bulan 2, 2010. Baru dalam 5 bulan. =)

aque said...

baru 5 bulan... wah.. sangat tasangka.. sambutan menarik. :) ni yang wajib jengah nie.. mahu cilok tips3.. keh3...

kepada sharing is power... mekasih daun keladi...nnt owg datang lagi.. :) keh3..

IRAH HAJERAH AZMAN said...

oh, die koleksi bloggers yg ramah :)

Nanti kahwin aku mahu pakai jeans. Kamu semua silalah datang!

ardinihumaira said...

gtau beliau dni nak mintak sikit nasi lemak tu. unhhh unhh sedapnya ;D

din said...

he he.. good segmen

Baca artikel terbaru dari din
Visit Mount Kinabalu Yg Cantik


Log Bukit Broga