Pages

Monday, July 5, 2010

Dapat Tiket Wayang Zoo Percuma

Jangan tak percaya ya saya dapat tiket untuk menonton cerita zoo percuma. Dapat 4 keping so bolehlah pi satu family.

Yang ni dapat setelah beli kosmo dan jadi pemanggil yang terawal. So apa lagi nanti bila dah tengok citer zoo ni saya akan citer. lain kali boleh buat lagi ya kosmo.

14 comments:

Fina Fento said...

bestnya..
JOM SINGGAH

Iriene said...

Bestnya, seronok dapat tengok movie FREE! Jangan lupa blog pasal Zoo the movie :)
Cheers, take k and do keep in touch!

kak ina kl said...

memang cadang nak bawak anak-anak tgk ceta ni..

tak beli kosmo..taklah dapat tgk wayang free..

Iriene said...

http://multiply-88.blogspot.com/

Tks for dropping by, take care :)

|| NaFiRaa || said...

alaaaaa... nak tiket free jugak~ huhuhu

relevan said...

Nak juga rasa menang tiket wayang ni..tapi masalah tempat kome ni tiada panggung wayang..

maslinamansor said...

dapat 4 terus...?
Taniah...

eelobor said...

hahahaha, banyak gak peraduan yg masuk ek? dulu kalu x silap dalam entri yang lama ada menang dengan peraduan digi kan?

Sharinginfoz said...

kakinakl: memang citer mcm tu kan, nampak aja terus call

maslina: satu kerata kosmo untuk dua tiket... so beli le dua kosmo

eelobor: pernah gak menang digi dan nuffnang contest

Diarihatiku1976 said...

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa..jelesssss niii.. ahahaskss

icee-yah said...

wow..besnye...mst danish n afiqah pun suke:)

azzey said...

Sharinginfoz : Best ke? mcm nk tgk juge lah...

miss nina said...

boleh jadi galakan untuk pembaca yg lain
~keep on sharing :P

kaizendeen said...

wah..nanti dapat free tu kalau x nk g bagilah saya..hehehe