Pages

Sunday, July 11, 2010

Sotong World Cup Paul Selepas Belanda vs Sepanyol, Apa Jadi Pakar Ramalan?


Pagi nanti pukul 2.30 am perlawanan akhir piala dunia akan berlangsung di antara Belanda vs Spain. Tak kisah le sama ada Holland ke menang, Netherlands ke or Belanda. Janji ada semangat kesukanan.

He he he saya nak belanda menang. sebab tu le letak netherlands / belanda / holland. ianya adalah negara yang sama. sorry ya penyokong-penyokong spain / sepanyol.

Memang masing-masing ada kelebihan tersendiri, spain juara euro 2008 dan sepanjang kempen piala dunia holland menang ke semua 6 perlawanan tetapi sepanyol menang 5 kalah 1.

Hmmm, apa citer pulak dengan si paul sotong kurita selepas piala dunia?? itulah persoalannya. ingat jangan lupa, jangan percaya pada sotong atau benda-benda lain ya

7 comments:

jack said...

spain gonna win!

darkbatman said...

lepas piala dunia ape lg.. ''kite goreng sama dia''. ahaha

Nia said...

panggil sotong tu buat ramalan pilihanraya pulak..utk suka2 aje la..tak leh percaya kan..hehe

windi said...

hehe..zahid pun minat blanda.

suhaisweet said...

Dropping here..Very nice friend..My special for u.. Check it Out!

ardinihumaira said...

dni tak tengok malam tadi, hehe

fanadz said...

kesian sotong tu kalau kene masak.huhu. burung yg kat singapore tu betul lak dia pilih.hehe.