Pages

Wednesday, May 5, 2010

Segmen Kenali Blogger: Apa Pandangan Anda?

Ni saya nak mintak pendapat. Saya bercadang untuk buat segmen kenali blogger, maybe kalau tak ada apa-apa halangan ianya akan dimulakan setiap hari ahad. Setiap minggu saya akan buat entry mengenai blogger. Cara selection tu tak sure lagi maybe secara random daripada followers ke, orang yang komen di dalam blog saya ke, bloglist ke atau sebagainya.

Anyway di dalam segmen ini, satu blogger akan dipilih dan saya akan pergi ke blog tersebut dan berkongsi mengenai blog tersebut maybe dari segi isi kandungan blog. At the same time ianya boleh merapatkan hubungan dan mengenali lebih lanjut mengenai blog tersebut.

So apa pandangan anda mengenai benda alah ini.

42 comments:

Ika Razak said...

Menarik.. :D

Nisa Kay said...

saya sokong..!! hehhee.. nak pilih saya pon boleyyy =p

PW said...

bernas ideas u ni:) wish to know more blogger in different field:)

velasrizal said...

sokong..sokong..

MizShuai said...

hhmm.. Good idea!

http://awektocang.blogspot.com

scya lollita said...

not bad idea ni (:
oke jee~

♥S@R@♥ said...

menarik2 & sngt baik hati ;)

Unknown said...

oh! bagus tu, idea yang menarik, ieda sokong! hehehe :) boleh nanti kita terjah ke blog tersebut berkenalan dan kongsi info kan :)

NICK IRFAN said...

wah! menarik! harap2 singgah la blog aku yg buruk ni... hehe

Kancilbiru said...

menarik tu..bleh saling mempromosi kawan2 blogger...hehe

Bro Framestone said...

bro sokong...

tapi cam malu-malu rimau je he..23x

sape la yang sudi review hidup bro nie kan... yang pasti ada entry untuk mu... tapi nnt la ek

BroFramestone Blog

myQza said...

ini mcm jelajah blog juga ke?

rasp said...

idea yg menarik, tertarik, da bomb :D

amar haziq said...

jangan lupa blog saya
amarhaziq-ceritasaya.blogspot.com

Jake Hays said...

I love your idea.. Kalau semua orang boleh buat macam ni lagi best.

|| NaFiRaa || said...

sokong!!!! sonok di baca~:)

Silence Shooter said...

idea yg menarik :p
gud luck then? :p

Mrs. Q! said...

setuju!
meh review blog ai
nnt i review u balek!

Wawa Zameri said...

good idea :)

asmaria said...

salam, gud idea...
kongsi tips rumah tangga, tips anak, doa utk anak, nama Islam dll di: http://edarannama.blogspot.com

nabilah_2908 said...

macam edisi terjah la eh...hrumm...ok juga..secara tk langsung boleh bantu naikkan traffic blog itu...

and myb boleh bagi lebih perhatian pada newbies dlm dunia blog ni

slm kenal dari nabilah.. :)

jom ke APA KATA HATI pulak,
JEALOUS NYER..!!

Anonymous said...

GOOD IDEA;)

setuju. neway, good luck ya!;)

Ummi Shira (AshAnas) said...

wau, menarik! sokong2

maslinamansor said...

boleh terjah blog mas tak... hehehe

Cikgu Dahlia said...

setuju sangat :)

Anonymous said...

sokong.. wahh glemer la nnt ;)

Rabia Sensei said...

Sokong 101%...secara tak lansung, kita pun boleh tumpang glamer blog mr sharing..hehe =)
hehe..kapochi sikit..
Boleh letak pictures (blog @ blogger), soalan interview with the blogger, atau personal pendapat@review ikhlas dari mr sharing.
Apa2 pun saya nak join! (yang pasti saya kena ikut giliran) hihi!

Unknown said...

Memang idea yg bagus =)

My latest entry: Kempen Nuffnang: Jumlah Paling Mahal

OH MALAYSIA said...

nak jugak! hehe...

Adziim said...

Perkara bagus, sebab merapatkan hubungan di anatara bloggers.

abigemok said...

mcm menarik. secara x langsung org nk dtg blog ni sebab harap terpilih nak kena review. leh naik traffic skit dan org kena review pun leh tumpang traffic jg. :D

sokong kalau ko nak buat :D

ENCIK TIKUS said...

bagus juga,macam jelajah BEN ASHAARI gitu :)

Selain dapat merapatkan ukhwah dapat juga taw kelemahan blog masing-masing kan ?


setuju sangat.. :)

Anonymous said...

boleh boleh
saya setuju
angkat tangan kana
hehehee
=)

abang ensem said...

such a great idea.. kudos

[ija fareeza] said...

suke2..sokong2..
:)

Sharinginfoz said...

oklah kalau macam tu, bermula ahad ni saya segmen in on the air.... wait and see, siapa yang kena....

bro framestone: itu yang saya nak dengar tu... saling tolong menolong kan..

si tedi: lebih kurang..

miss nina said...

boleh sangat2 :)

Anne said...

menarik!!sokong 100%

Shafa said...

idea yang baik.

black_mel said...

not bad...bole jgk..tp kena highlight apa yang menarik ttg blog tersebut..baru best..

Anonymous said...

menarik lagi tertarik.. :)

camne nak join ni???

Sya Isya said...

wow! best2. cara pilih random pick? agaga..mesti saham sya tak naik...kui3..@_^.