Pages

Thursday, May 27, 2010

Lirik Lagu: Kebahagiaan Dalam Perpisahan Shahir AF8 (Biodata)

Hmmmm juara AF8 sudah diketahui. So demamnya masih ada lagi kan. Anyway tinggal beberapa jam lagi nak balik kan bagi yang tengah bekerja, maklulah esok cuti so layan ajalah lagu daripada Shahir Akademi Fantasi (AF8), kebahagiaan dalam perpisahan.


KEBAHAGIAAN DALAM PERPISAHAN

Tak perlu ucapkan sepatah kata
Kerna lantang terbaca dari muka
Kau dan daku sudah tiada
Keserasian di jiwa
Mungkin magisnya sudah hilang

Tak perlulah kita mencuba lagi
Betulkan kesilapan perhubungan ini
Bila setiap perbincangan
Menjadi perbalahan
Manakah agaknya cinta pasti

Chorus:

Embun pun takkan mampu menyubur sekuntum
Bunga yang layu pada musim luruh
Yang dulunya mekar di sinar suria
Bila sudah kering pasti akan gugur

Seperti cinta kita yang jelas ternyata
Semakin lama oh semakin rekah
Menimbulkan tanya, apa mungkin kita
Temu kebahagiaan dalam perpisahan..

Usah titis air mata kau tangiskan
Ku dah cukup menampung selautan
Begitu lama ku pendam
Tapi hanya berdiam
Kerna cuba menafi realiti

(ulang chorus)

Kebahagiaan.. dalam perpisahan..


BIODATA
Nama Sebenar : Ahmad Shahir B. Zawani

Tarikh Lahir: 5 September 1988

Tempat Lahir: Hospital Besar, Ipoh Perak

Umur : 21 tahun

Jantina: Lelaki

Bangsa : Melayu

Agama: Islam

Tinggi : 168cm Berat : 65kg

Status Perkahwinan: Bujang

Pekerjaan: Pelajar Pusat Asasi UIA

Pendidikan Tertinggi: Diploma (Kejuruteraan)

Adik Beradik: 5 orang (pertama)

Hobi: Merancang masa depan.

Gambar Peribadi: Senang percaya orang dan akhirnya senang tertipu & bertanggungjawab.

Sumber: http://anizyn.blogspot.com

6 comments:

relevan said...

Ini lah Juara..

Yiedpozi said...

Juara AF8... sedap betu dia nyanyi kan...

Jemput baca ni: Blogger Meninggal Dunia

Dayung Serian said...

sedap jugak lagu ni kan:)

Kaseh NazLieza said...

uhhh...sudah angau dgn ini lagu..ehehe

suri said...

sesekali layan lagu ni best gak ;)

slmat bercuti utk smua ;)

sukiman said...

sodap lagu nie...klau x lyan ugy..doh