Pages

Wednesday, May 12, 2010

Cards from Danish

Just nak share kad yang dapat daripada Danish semalam... Yang ni untuk ibu tersayang.....

"Ibu saya cantik, ibu saya juga pandai masak." Thank you so much my son.


"Saya sayang ibu saya. Dear mother, thank for help me do my work and help me open television. I give you the card." Hmmmmm, macam-macam kan Danish ni... Biasalah kalau cartoon channels memang lock sebab takkan nak bagi tengok cartoon aja kan..

Yang ni pulak untuk ayahnya pulak...."Saya sayang ayah saya. telefon cantik calende cantik juga". Hmmmm, hari tu telefon problem so belilah telefon baru, cantik?? entahlah biasa aja.. yang calender cantik tu entahlah apa maknanya......

"Saya suka ayah saya. Dear father, that Navi is great. you are rich of money. I give you a card." Ni pun kelakar jugak kan, hari tu beli navi sebab yang lama dah retak tak boleh repair, kalau boleh pun mahal sangat, so belilah yang baru.....

Apa-apa pun, thank you so much our son for giving us the lovely cards.

12 comments:

Anonymous said...

i pun dapat kad sempena mother's day..hmm kertas yg dia koyak dari buku latihan aja... tp boleh buat hati kita kembang la..hehehe

Bro Framestone said...

ala.. comeynye huhuhuhu

pandai die bermain dgn kata2 ek

BroFramestone Blog

miss nina said...

sweetnya danish.
baguslah anak kecil macam ni dah pandai appreciate parents

Sumijelly said...

walaupun x lawa dn x chantik..yg penting dr seorang anak kepada ibu bapanya...... huhuhu

Sumijelly.com

maslinamansor said...

tak sabar nak dapat kad dari anak mas... kena tunggu 3-4 tahun lagi baru dapat kot.

azzey said...

so sweet the card... touching pun ia juge .. he3..

Hairun Azmi said...

Congrats...

rasp said...

hahahaha tergelak i baca his cards...
so thoughtful, sweet and straight from the heart...

arekymz said...

comel nye..
syg betol anak kat mak bpak nye eh..

velasrizal said...

mmg penting utk didik anak utk sayangi ibubapa dari kecil..

Letak Jawatan Angkara Skandal Seks ?

Adziim said...

Anak-anak memang comel masa kecil.
Saya sangat takut bila mereka besar(bersekolah_, mula terdedah dengan dunia, kawan yang entah baik jahat.
Sangat risau...kerana sebesar/setua mana pun anak, di mata ayah dan ibu, anak itu masih lagi anak kecil.

Herbalife Coach Fatin Syahirah said...

comelnya danish! :)