Pages

Saturday, May 22, 2010

Jom Makan Pizza Tesco Choice

Pernah tak anda cuba pizza yang frozen ni. Bukan saya suruh makan yang belum masak lagi.... Anyway yang ni pizza specially made by Tesco. Harganya RM6.99, regular size. Tapi kadang2 diaorang jual RM9.99.

Actually barang-barang Tesco Choice ni not bad juga, kualitinya lebih kurang jenama yang terkenal. Berbalik pada pizza, macam2 jenis ada, 3 cheese le, seafood le dan banyak lagi.

Ni le rupanya yang belum dimasak lagi. Saja aja masak separuh. Actually biasa juga beli kat Tesco ni tapi kalau diaorang jual dengan harga bawah RM7.00 tapi bila harga RM9.99 saya tak le beli sebab rasa macam mahal aja, baik beli dominos pizza kan. Anyway untuk emergency ke boleh beli dan simpan dalam fridge.

Inilah rupanya selepas dimasak menggunakan microwave, senang aja. Just letak, alamak lupa pulak berapa minit, tak ada kat kotak tu ada instruction. Tak suka garing sangat, suka yang base dia lembut2 macam roti. Rating??? Untuk rasa dan dengan harganya saya bagi 7.8 out of 10 le.

9 comments:

Solehah said...

tinggi jgk rating..maknanya tak rugi la kan beli..tq2...

Kancilbiru said...

pernah try...not bad...

Abu Mansur said...

sedap ke pizza nie, bleh try

rasp said...

lepas nie leh le try...

azzey said...

tq 4 the info..... cam sedap je bl tgk sebelum & selepas masak tu.. nka g beli lah...yummi yummi...

theeggyolks said...

it sure looks tasty :)

velasrizal said...

utk yg bujang mcm aku pn seswai ni..

Akhirnya Marouane Chamakh Milik Arsenal !

Adziim said...

Minat benar Bro makan pizza.
:)

Unknown said...

penah teringin nak beli.. tp suami selalu jer mengelak.. sbb dia tak suka pizza.. boleh masak guna mikrowave ya.. senang la macam tu..
mikrowave kat rumah tu pun dah jadi 'gajah putih'..