Pages

Monday, May 10, 2010

Jom Kita Tengok 1Superkids

Nak share mengenai event "1Superkids" yang diadakan semalam di Wisma Bling Lustre, Taman Meranti Jaya, Puchong. Ramai jugak yang datang dan sempat jumpa eyriqazz dan sumijelly. anyway kat atas tu colouring contest yang mana afiqah telah mengambil hadiah dan terpilih untuk mendapat hadiah, anyway kalau tak silap nama beliau dipanggil pada turutan ketiga dan hadiahnya ialah pencil case.

Actually kat sana banyak gerai dibuka, antaranya ialah untuk kanak-kanak main apa benda ni... hmmm, macam sand art kot.. alah kertas yang kita buang stickernya dan lepas tu masukkan pasir yang berwarna-warni.... memang afiqah dan danish suka sangat. tapi kitaorang pi try benda alah ni masa nak balik so inilah outputnya.

Yang ni afiqah punya, biasalah dia suka sangat ngan arnab or rabbit or bunny. colour yang dia pilih pulak tak lain tak bukan pink dan merah. hmmmm so masa tu dah nak balik so kiranya comot le, apa-apa pun memang she enjoyed sangat.

Danish punya memang sesuai dengannya. transformer tapi tak siapkan.... hmmmmm nanti le manalah tahu kita letak le apa-apa yang patut untuk siapkannya.

yang main tadi kat outdoor, then kat dalam bangunan tu, danish masuk origami contest tapi sampai setengah jalan, tak habis, entahlah dia cakap tak tahu nak buat. so apa lagi cabut. he he he.......hmmmmm actually ingatkan ada story-telling contest rupanya....

story telling, so budak-budak dengar le. anyway memang seronok story telling tu, kiranya pencerita dok atas kerusi then bercerita dengan penuh semangat dan budak-budak dengarlah. yang ni afiqah memang suka.

clowns ada juga, dua orang. semua dapat ballons yang dijadikan bentuk macam-macam le. pas tu ada "magic show", bukan sahaja budak2 suka malah mak bapak pun tumpang sekali.

Ni dapat bag playhouse disney, memang cantik gak.

Anyway pasal goodies tu macam-macam ada, alah untuk budak-budak ada crisps, sumijelly, makanan ringan lain tapi yang paling sodap rasanya ialah cookies ni. rasanya yang ni disponsor oleh mamakuqis.blogspot. anyway had a great time there.

7 comments:

rasp said...

i was there..in fact asyik lepak kat booth sand arts tu coz tu booth my cousin...ruginya tak kenal...

Junn said...

wah seronoknya.. tak pe, lain kali boleh join

maslinamansor said...

Mesti seronok tengo afiqah dan danish gembira. Bila ada event2 cam nie, sesuai untuk kanak2 bersuai kenal dengan kawan2 baru.

ENCIK TIKUS said...

yang Afiqah buat tuh cantik laa :)

icee-yah said...

sweetla rabbit pink afiqah..akak pon suke rabbit:)

hana.basri said...

salam hi there~! thanx for dropping by. hope u enjoy our cookies ya~~ *wink wink*

Sumijelly said...

nik..gmbr anak anda di di blog sumi..hehehe....

Danish and Danial....hehehe

Sumijelly.com