Pages

Monday, May 3, 2010

Cakap Telefon Pun Kena Belasah Sampai Mati???

Hmmm, nampaknya sekarang ni banyak kes yang pelik kan. Terbaru seorang isteri dibelasah sehingga mati akibat berbual di telefon dengan lelaki lain.

Hmmm apa nak jadi dengan dunia sekarang. Kena sabar kan atas apa-apa keadaan. Ambil iktibar atas apa yang berlaku

Sumber: Berita Harian

7 comments:

::cdot the dot:: said...

astaghfirullahalazim..besok2 kita dgr pulak, isteri kena tikam psl layan blog...

Bro Framestone said...

dunia2 huhuhu

sebab tue la.. cakap biar bertapis.. perbuatan biar la tercover line

BroFramestone Blog

touyakaruma said...

jenayah apa lagilaaa yang manusia tak buat ?

nabil_potter said...

macam2 la sekarang nie..

Ika Razak said...

yang isteri tu gatal sangat nak bergayut telepon dengan laki lain pehal lak kan???

miss nina said...

seram la, skang ni macam2
minta dijauhkan

faizal said...

sebab mulot bdn binasa, yg dah kawen tu jage la hbgn baik2,mcm2 kjadian akhir zaman ni.......