Pages

Friday, May 28, 2010

Afiqah Dah Ada Kucing Baru

Afiqah memang suka sangat dengan kucing. Entah mengapa saya pun tak tahu. Tak dapat bela kucing betul, teddy cat pun jadilah. Yang ni dia sendiri yang pilih, masa beli kat Jusco hari tu, biasalah pink kan her favourite colour. namanya? alamak, tak ada pulak nama. nanti suruh Afiqah bagi nama le.

Bolehlah temankan kucing lama beliau. Yang ni memang dah lama sangat tapi masih sayang even dah koyak sikit.

8 comments:

Jard The Great said...

hehe.. chumel

Kancilbiru said...

mesti sedap dipeluk ni..sebab tu afiqah suka...

Ieda Al-Habsyi said...

comel :)

icee-yah said...

cute kn meow pink..takpe..afiqah pon cute..sesuai..:)

Mohd Adziim said...

kenapa tak dapat bela kucing betul?

naz said...

tikar pun cantik yaw

Lindy said...

Lol! I thought got real cat.haha still a cute cat doll though. :D

et said...

oh,chumel.