Pages

Saturday, May 29, 2010

Ben Ashaari Tulis 20 Entry Sehari??

Kenal tak anda dengan ben ashaari? rasanya ramai bloggers yang kenal dengan beliau. memang sungguh actually sangat aktif dalam dunia blogging ni. Banyak yang saya dengar, bila beliau terjah ke sesuatu blog, trafik naik terus. bukannya sikit tapi banyak. nak tahu apa rahsianya? saya tak tahu tapi rasanya dengan jumlah penulisan yang dibuat setiap hari.

rasanya at least setiap jam beliau tulis. hmmmm maybe 20 entries sehari. bagi beliau daripada buat benda-benda tak berfaedah baik menulis. tak perlu panjang sangat paling panjang 10 minit. apa komen anda yang pernah melawat blog beliau ke, pernah diterjah ke, kongsi le apa-apa yang patut.

15 comments:

TcRaiN said...

Banyaknya idea dia... Kalaulah saya macam dia

Hasrol Nizam said...

bila org yg minat menulis, itu yg boleh byk2 kali update sehari..ehe

Jard The Great said...

hehe.. no komen

Amir Izzat said...

DIa boleh..kita pun boleh.....

Cikgu Dahlia said...

.. no komen jugak ..

hanya Johari yang mengenal Maniam... ^_^

Enjoy your blogging as u do.. Just be yourself :)

NAZ said...

fulamak 20? berbaloi apa dia dapat sekarang

ENCIK TIKUS said...

dia minat menulis kott, tuh banyak je idea keluar :D

velasrizal said...

hmm.. mcm ssh nak pecaya je dia blh wat cmtu..mybe dia recycle post sebelum ni kot..

Alat Melempiaskan Nafsu Anjing ?

velasrizal said...

bro tolong usha jap kt blog aku gajet dia blah kanan @ dah jatuh kat bwh.. kt rumah aku tgk gajet dia dh lps bwh lak.. nk cek pc rmh pblm @ blog pblm

Iza said...

5 pun x sempat, mcm mna nk buat 20 ek?
Dasyat btul kan?

Ken Wooi said...

20 a day? o.O
i one day also cannot write 2.. =/

fndrocka said...

dia menulis sepnuh masa kut..so boleh fokus.yang bekerja makan gaji ni..satu hari ada berapa jam je nak menulis..tu belum kira nak blogwalking, iye dok?hoho

Latest Entri : Komen Puaka

Anonymous said...

macam xde kerja lain pulak ye dia nak menaip 20 entri sehari..

dia compare, x nak mengumpat, bla..bla..bla apa sume tu..lebih baik dia menulis. memang bagus tu

tapi.. kalau perempuan.. nak kena fikir pasal memasak, kemas rumah, segala kerja rumah yang ado la.. hihi.

memang xdapek la nk jadi cmtu.. baik buat ikut yg mana boleh je laa..;)

suzzsuzie said...

memang entri dia tak panjang pun...tulis sikit pun org beratur dok komen..memang hebat

± said...

tapi ben mmg full time blogger kot. aku x pernah selongkar profile dia in detail

kl dah pemes, tulis sejengkal pun, komen berbakul²

Latest entry grafik novel gua ~ Aku Pilih Neraka!