Pages

Wednesday, November 3, 2010

Siapa Nak 1 Tiket Wayang Skyline Free

Memang betul sharinginfoz akan bagi 1 tiket free bagi tayangan skyline seperti berikut:

  • Date : 10 November 2010 (Wednesday)
  • Time : 9.00PM
  • Venue : TGV, Wangsa Walk
  • Dress Code : Sky-Blue Clothes / Face Painted Red (Optional)
By the way, tiket ni saya dapat from nuffnang tapi oleh kerana tak dapat pergi berdua, saya nak bagi kepada pelawat (1 aja ya). So apa yang perlu dibuat ialah tinggalkan komen sebelum pukul 12 tengah malam nanti dan saya akan inform siapa yang dapat.

Untuk keterangan lanjut mengenai skyline boleh lawati nuffnang.

17 comments:

epulafea said...

oyeh saya juga dapat tiket ini hepp hepp horey.
jumpa di sana!

sahromnasrudin said...

WAHHH...nak satu huhuhuh

BAYU HEBAT SDN. BHD said...

saya nak!!

sw33tdarling.com said...

nak nak nak...!!
wangsa walk sekentut jer ni dari ofis. pls give to meeeee! :) :)

Anna Boleyn said...

saya nak!! hope dapat. hehe abes nanti nak gi ngan sape ni? ngan bro ke? tehee~

velasrizal said...

sori xdpt join..blk kg ari ni..

Unknown said...

nak nak...tapi tak suka tgk wayang,...huhu

Sharinginfoz said...

dear all: ianya dibuka sehingga tengah malam ni ya, nanti

anna: satu lagi saya punya

rasp said...

dengan ini saya memaklumkan...saya TAK nak....tak leh gi lahhhh ;(
neway gud luck!

LiFe KaMi said...

ala keja le bro, tak dapat nak tgk..huhu

rayyan haries said...

heyya,

I didn't win from Nuffnang. Maybe I can win it from you? wink2 ;)

Anonymous said...

waaaaaaaaaaa mcm besh je cite ni!!!!!

Relevan said...

Orait..lama dah tak tengok wayang kat panggung ni..hampir 2o tahun..

Anna Boleyn said...

bila mau announe ni. kuikuikui. :p

ardinihumaira said...

whoaaaaaaaa bestnya.
dni lom penah dpat. sobsss

azzey said...

Sharinginfoz; sape yg dpt ni?

Sharinginfoz said...

azzey: yang dapat ialah sahrom, http://sharinginfoz.blogspot.com/2010/11/pemenang-tiket-skyline.html