Pages

Wednesday, November 10, 2010

Banjir di Kedah

Apa cerita agaknya banjir di Kedah sekarang? Mengikut hmetro, "Banjir di Kedah semakin pulih" dan perkara sama dilaporkan oleh malaysian insider, "Mangsa banjir di Kedah semakin berkurang".

Baguslah kalau macam tu, nampaknya semuanya semakin OK dan ramai yang membantu ketika waktu banjir termasuk "700 sukarelawan bantu mangsa banjir di Kedah dan Perlis" mengikut laporan bernama.

Untuk melihat gambar banjir di Kedah boleh lawati amarmaxwell. Teruk juga keadaan masa tu.

7 comments:

nurfaiz shaidan said...

Dah surut sikit, alhamdulillah :) ramai yang kena tahan dekat pusat pemindahan pun dah dibenarkan balik rumah. teruk banjir kali ni, kalah yang 2005 punya :(

DKosongLapan said...

Alhamdulillah....
moge bertambah surut......

LiFe KaMi said...

dengar cerita ada gelombang kedua bro..jenuh le macam ni..huhu

Fitrihadi said...

banjir kali ni memang paling teruk..tahun lepas takde naik tinggi macam tahun ni..uihh takut kang nnti tenggelam habis memang naya..

ardinihumaira said...

bila banjir, kanak2 la yang paling bahaya sebab suka sangat main air kan

sahromnasrudin said...

alhamdulillah..uma mertua saya tak kena

relevan said...

Syukur keadaan di Kedah sudah semakin pulih..tapi awas juga ..mana tau ada gelombang kali kedua..