Pages

Thursday, November 4, 2010

Berita @Keputusan Terkini Pilihanraya @Undian Kecil N45 Dun Galas

UPDATE:
  • GALAS: Barisan Nasional menang dengan majoriti 1190
    • Galas. Ab Aziz Yusoff (BN) 5324 undi
    • Dr Zulkefli Mohamad (PAS) 4134 undi
    • Majority: 1190 undi
  • BATU SAPI: Barisan Nasional menang dengan majoriti 6,359
    • Linda Tsen (BN) 9773 undi
    • Yong Teck Lee (SAPP) 2031 undi
    • Ansari Abdullah (PKR) 3414 undi

Tadi pukul 5.00 tadi sudah tamat masa untuk mengundi. Ramai yang ingin mengetahui mengenai Berita @Keputusan Terkini Pilihanraya @Undian Kecil N45 Dun Galas. Sama-sama le kita nantikan. Yang penting sesiapa saja yang menang kena menunaikan tanggungjawab sebagai wakil kepada rakyat dan berkhidmat dengan yang terbaik.

Mengikut thestar, sehingga pukul 5.00 petang, 82.71% or 9,555 orang yang telah mengundi.

Untuk mengetahui keputusan terkini pilihanraya DUN Galas, boleh lawati:
Tak sure le bila keputusan pilihanraya DUN Galas akan diumumkan, selamat menanti akan keputusannya.

9 comments:

alexa yussida said...

smoga mereka bikin serupa ckp..huhu

eelobor said...

keputusan tak rasmi BN menang

Kalamhati said...

masih menunggu keputusan..huhu

hans said...

apa yang ku dengar
diorang kata
dua2 BN sapu kali nih
entahlah

P/S : Upin & Ipin Agenda Yahudi? Alahai Surat Berantai!! Bikin Panas Jerr!!

yangbaik said...

keputusan yang agak mengejutkan walau memang seperti yang diharapkan... dah jangka lah tu..
semoga apa yang dilontarkan semasa kempen ditunaikan untuk kepentingan rakyat 1Malaysia

darkbatman said...

tahniah kepada yang menang.. jalankan tanggungjawab seperti yang diamanahkan..:)

velasrizal said...

kpd yg kalah kena kuatkan lagi usaha di masa hdpn..

Fitrihadi said...

bila dah menang tu jangan lupa tanggungjawab... kata itu kota! kan?

relevan said...

Ishkk2. macam mana BN boleh menang lak ni?..