Pages

Sunday, December 19, 2010

Seronoknya Bila Carian Sharinginfoz Kat Google Keluar Benda Ni

Ni entry suka-suka pula. Sekali-sekala kita layan le ya. Pagi tadi masa buat carian kat google on "sharinginfoz", keluar benda alah ni. Entahlah apa dioarang panggil, tak kisah le. Jom kita cuba.

Itu je entry buat kali ini, tak perlu panjang-panjang kan?

19 comments:

icee-yah said...

macam seronok je:)icee pon nak tryla

eiela said...

bagusnya,,tuh sitelink dari google ke ek. apa-apa pun, Tahniah..

Latest Entri :
Giveaway domain dari yanmieonline.com dan Ihosterz.com

Lagenda said...

tahniah..tu tandanya pakcik google dah syg sama en nik.

toyolkiut said...

nk cuba jg la..
hehehe..

AMir Izzat said...

wah! macam mana nak buat? kira bagus juga la kan pabila keluar gitu?

Mata Hati said...

ohh menarik tu... sekali klik terus keluar entry sepanjang bulan

eelobor said...

hilir keh tuh....hihihihi

Mknace said...

:) :) :)
terbaeekkk!!!!

darikelatekecopenhagen said...

huh..hebat2..
Ape namanye ni?
Macam mane nak buat jadi macam tu?

Azman Roslan said...

tahniah.. heheh

Sharinginfoz said...

dear all: thanks, this blog is nothing without the readers. ooooo benda alah tu nama site link ya

amir izzat dan darikelatekecopenhagen: ianya terjadi dengan tersendirinya

hans said...

hehehe
kadang2 ku pun taip juga nama blog ku
hehehe

P/S : Misteri Danella : "Danella Cakap Dengan Siapa?"

YanaMIB said...

wow link nombor 1 tu dlm gugel..nice! ^_^

Amirez said...

tahniah dapat sitelink daripada google. bukan senang nak dapat :)

amry said...

ooic? terjadi dengan sendiri erk?

KiD said...

terboooeekkk..!!!!

Fina Fento said...

sitelink 8-> 8-> tahniah ye :D

ardinihumaira said...

dni teringin sangat nak ada benda tu :D

Nur Fannun said...

trafik byk ni..tu psl rangking kt google 1st