Pages

Wednesday, December 29, 2010

Keputusan Contest "Buat Duit Dengan Blog"

Salam dan selamat sejahtera. Hari itu ada buat contest "Buat Duit Dengan Blog" dan seramai 15 orang menyertai.

Selepas mengambil kira perlbagai aspek keputusan adalah seperti di atas. Pemenang yang memperoleh markah tertinggi adalah:
  • Azman Roslan (sila e-mail saya at niksuhaimi77@gmail.com bagi tujuan penghantaran hadiah); dan

  • Saya menghadapi masalah untuk menentukan siapa yang bakal mendapat buku yang kedua sama ada:

    • eelobor ataupun

      "Aku nak sangat buku nie sebab tak nak beli. Boleh gitu? Hehehehe, lepas aku baca nanti aku pass pulak kat kawan2 lain. Takpun info2 menarik aku boleh kongsi ngan kawan2 yang tak dapat buku tu kan?"

    • hans punya blog

      Terakhir kerana saya suka membaca jadi saya yakin saya mampu membaca semua helaian buku ini dan selepas membaca saya boleh mengaplikasikan segala ilmu di dalam buku ini terhadap blog kesayangan ini jika saya berpeluang menang! Insyaallah!
Mereka mempunyai markah yang sama iaitu 8 markah. Oleh yang demikian, saya memerlukan kerjasama semua untuk beri komen dan nyatakan siapa yang anda patut dapat eelobor atau hans punya blog?

Nota mengenai pemberian markah:
  • Visit: peserta yang datang dan memberi komen pada entry senarai peserta-peserta, satu markah bagi komen dan kosong tak bagi komen

  • Komen: markah diberi berdasarkan jumlah komen yang diperoleh (tidak termasuk komen from sharinginfoz dan tuan rumah di entry dalam blog masing-masing. Markah maksimum adalah 3 dan minimum adalah 1

  • First Join: 3 markah bagi the first 5, 2 markah bagi mereka yang join 6-10 dan 1 markah yang join 11-15

  • Trafik: Markah dikira bagi jumlah inbound trafik (link) ke blog sharinginfoz sepanjang 4 hari bermula 24 to 27 Disember 2010. Lagi banyak trafik lagi banyak markah dan maksimum adalah 3 markah
Saya meminta maaf jika pemberian markah di atas dianggap tidak adil bagi sesetengah pihak.

SO SILA NYATAKAN SIAPA YANG PERLU DAPAT HADIAH YANG KEDUA INI, EELOBOR ATAU HANS PUNYA BLOG. Pandangan akan diambil kira sehingga pukul 11.59 malam ini. Kepada semua terima kasih kerana menyertai contest ini. Thanks a lot.

86 comments:

honey amour said...

congrats kepada pemenang :)

sahromnasrudin said...

sy sokong eelobor.....

Azman Roslan said...

aku menang?? Yahoo.. Alhamdulillah, tak sangka boleh menang. Thanks bro.. Aku akan email secepat mungkin.

ardinihumaira said...

tahniah tahniah tahniah!
alaa tak sempat dni join.. nanti wat GA contest lagi tau! :)

Mak Su said...

dah umum dah? tahniah buat pemenang, tak tahu nak cdg apa utk hadiah ke 2, terpulang saja pak.... ;)

velasrizal said...

tahniah kpd azman roslan !

Unknown said...

aku rasa Eelobor... :D
ala buat je la lat talilattamplitamplom.. :o)
kuman "Tornado Decal WIP." Entry

rasp said...

congrats pada pemenang...
yg lagik dua org tu...
oooo som aaaa hehehehe...

Alimaz-Kembara Terasing said...

tahniah..

Hana Kirana said...

tahniah kepada pemenang...

amirah said...

tahniah untuk ug menang...ermmm taktau la nk sokong sape..hehehe

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr said...

saya vote hans untuk menang buku tu

Unknown said...

saya sokong Hans Punya Blog !

Unknown said...

saya sokong Hans Punya Blog !

Unknown said...

gua sokong hans..hans weh..klu bukan hans siap hang..hahaha...bergurau..tp aku vote hans..hehehe

dari yang baik said...

tahniah kepada pemenang!
... nampak macam tak adil, tapi itu kan hak milik penganjur... teruskan lagu GA cam ni... boleh syer buku lain pulak yerk...
tahniah juga kepada penganjur..

Relevan said...

Kawan juga sokong eelobor.. !

Hizami Li said...

sokong hans.
:)

Adam Roslan said...

Saya undi Hanis Punya Blog. Saya fikir dia layak.

mazeermohamad said...

Saya sokong HANS PUNYA BLOG!!! good luck HANS! hehehe! you can do it! harap2 buku tuh dapat beri manfaat kepada anda okay!~ (^.^,)v HANS! HANS! HANS! p/s;dah nak 4 kali cakap nama HANS, undi kira 4 ke? hahahaha!

MR.Z said...

tahniah kpd pemenang..hmm btw sy sokong hans punya blog :)

Unknown said...

saya vote hans punya blog

Amir Izzat said...

salam. saya sokong bro hans..

hurm..sokong kat sini ke? aduh.pening i..hehe

AfiqahAR said...

Hans Punya Blog. sudah tentu. :)

Faiz.Zahadi said...

hans patut menang!

my vote for hans..

Amirez said...

saya taip undi untuk hans. dia memang rajin membaca sebab tu rajin update blog hehe

± said...

vote saya utk hans

nabilah said...

hans punya blog..ermm..

fairus said...

Tahniah untuk pemenang.. Lepas ni boleh lah buat duit, sebab dah baca buku tu.. :)

Faizal Fredley said...

saya sokong hans...

-ilhamArman- said...

saya sokong hans..

Encik Luzzi said...

hans punya blog!

Unknown said...

sayag sokong hans

Unknown said...

Aku tak berapa paham camner nak vote

tapi aku vote hans punya blog okay

Langkawi

Latifah said...

vote for hans punya blog!
=)

Ain Atika Zailani said...

hans punya blog !

Zarpeno said...

saya sokong hans

Suara Kalbu said...

Saya sokong hans

anith chan said...

saya sokong hans

shuffey.armie said...

sy sokong hans!

syarifah radiah ibrahim said...

saya sokong hans

MR. SYAH said...

saya sokong hans punya blog utk menang buku ni...

Aida Tamrim said...

Tahniah kepada pemenang utama. Utk pemenang ke-2 :

Saya Sokong Hans

ProfHariz said...

HANS PUNYA BLOG Saya Undi! Saya OK

aRiaNi said...

Saya Sokong Hans

♥ Juliana Violet ♥ said...

Saya sokong Hans. :)

Yatre Hayati said...

Saya sokong hans :)

Mr. Swift said...

Saya sokong Malaysia malam ni!
Hehe. Eh bukan Hans!

eelobor said...

hehehe, tak sangka lak ada yang markah sama. dah dapat antara 3 yang markah tinggi pun dah kira mcm menang gak tuh. hadiah belakang kira...

yang pasti semua kena SOKONG pasukan MALAYSIA malam nie......

Mrs Nurul said...

Saya Sokong Hans

piNky LuCiA said...

i vote for hans... =)

hans.. kalau u tak aplikasi siap laa u. hahahaha.

Unknown said...

saya sokong hans!

MamaFarhan said...

saya sokong HANS....

Nas said...

saya sokong hans~

yangbaik said...

saya sokong hans

Ahmad Tajuddin said...

saya sokong HANS!!!!

Jericho said...

Tahniah untuk pemenang.. untuk undian, nak sokong Hans Punya Blog

Anem Arnamee said...

saya sokong hans !:)

Mr. Asada said...

hahaha.. dua2 pun kira hebat. ramai seyh sokong hans. ape yang budak hans ni buat?

saya sokong hans.. ;)

Nur Liyana said...

saya sokong hans!! yeah!! :DD

Faiz said...

Aku sokong Hans! Yoshhh

Hishyamuddin said...

saya pasti saya sokong hans!!yeahhh

areripe said...

Saya Sokong Hans

syuwai said...

owh, kat sini rupanya o.0..hehe

saya s0k0ng Hans yew..

Wan Collection's said...

Tentulah SAYA SOKONG HANS sbb dia cool!!! selalu visit blog ku. ngeh2...

Azhunk Awang said...

sOkOng hans :)

Abdul Halim Ismail said...

pada yang menang tahniah, pada yang tak menang boleh cuba lain kali. saya vote hans la

Farah Zoey said...

sila bagi dekat HANS ! ! ! !

Faaein Himura said...

saya sokong hans... =]

Mohd Firdaus said...

saya sokong HANS

MrSup said...

Saya Sokong Hans Punya Blog. bg kat die buku tu bro.. heheh

azimask said...

mimie azimask

sokong

HANS PUNYA BLOG

Unknown said...

Saya Sokong Hans

izulman DKDM said...

saya sokong HANS

$hakirShafiee™ said...

hans juga :)

Afizz said...

Semestinya saya akan sokong HANS ;)

Jom Sertai Bloglist MemoriSeorangMuda
Segmen Bloglist MemoriSeorangMuda 2011

Mohd Firdaus said...

saya sokong hans punya blog !! ;)

Pejuang Kesenian Extreme said...

Aku sokong Hans punye blog..

fiD said...

saya sokong Hans punya blog !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

saya kunci dia menang!

Unknown said...

ramainya sokong hans...hahhahhha

Munsyi said...

Saya Sokong Hans ;)

econpolics said...

Saya Sokong HANS

Unknown said...

Thanks tuan tanah untuk editing komen yang tak sepatutnya

appreciate
:)

Sya Isya said...

owh! gitu rupanya kiraan mata. thniah kepada Azman Roslan dan HAns. Sya tau contest ni pun dari Azman Roslan.

azzey said...

Sharinginfoz; dah agak terlewat baca entry ni....anyway tahniah kpd yang berjaya...:)

Am said...

tahniah kepada pemenang