Pages

Thursday, December 23, 2010

Iklan di Blog Sharinginfoz Dibuka Kembali

Salam dan selamat sejahtera semua. Untuk pengetahuan semua, iklan di blog sharinginfoz yang berada di bawah "Apa Yang Menarik" akan tamat pada 31 Disember 2010. Oleh yang demikian, saya ingin membuka kembali kepada yang berminat pada kadar RM20 bagi suku tahun pertama 2011, i.e. iklan akan berkuatkuasa sehingga 31 Mac 2011.

Untuk pengetahuan, pada tempoh seminggu, 15 Disember to 21 Disember 2010, pageview adalah sebanyak 13,728 (hampir 2,000 sehari) dan unique visitors adalah 8,254 (hampir 1,200 sehari).

Jika berminat boleh hubungi saya di niksuhaimi77@gmail.com untuk keterangan lanjut.

15 comments:

Azman Roslan said...

bro, jangan lupa reserved satu untuk aku.. esok pagi aku bayar. heheh..

1 said...

nape blog ni ada malware?

My Special Mall said...

wow! caiyuk caiyuk!

Sharinginfoz said...

azman: no problem bro

sayanon: tadi ada buang link yang kena malware, nanti saya check lagi link lain

ardinihumaira said...

Goodluck! :)

Rabia Sensei said...

wah! =D

velasrizal said...

wah dh ada yg booking tu..

darkbatman said...

wahh.. mantap..ramai yg berminat 2 bro.. bgs3

hans said...

wah
tingi traffic yer bro
congrats
tu ada orang tempah iklan tu
hohoho
murah rezeki

P/S : Kenapa Kau Pakai Baju Warna Merah Nih? Kau Tak Takut Dengan Si Connie Ker?

ENCIK TIKUS said...

bro ape khabr ? lame woo tak jalan sini, keh keh

fyna ahmad said...

wow!!~
beshnye....blog da ade iklan...
nk tunggu blog sy,alamatnye lame lg la...

Anonymous said...

wah,,iklan kt sini mmg berbaloi2..

ps: kalo nak masuk Blogs Xchange camner ek?

Abdul Halim Ismail said...

boleh reserve untuk saya satu?

Sharinginfoz said...

boloque: inform aja then saya masukkan, by the way your blog dah berada dalam list tu

halimkk: ok no problem

azzey said...

Sharinginfoz: berminay juga tapi asyik lupa je nak bank-inkan duit setiapkali pegi bank..