Pages

Sunday, January 9, 2011

Segmen Kenali Blogger: miss nina @cik nina menulis

Salam dan selamat tengah hari semua. Kali ini kita bersama miss nina @cik nina menulis. Cik nina ni dah lama jadi blogger semenjak 14 April 2009 dengan tulis pertama "entri pertama". Salah satu daripada berblogging ni adalah menambah kenalan dan berkongsi pandangan.

Suka baca entri ni mengenai trip to Bukit Tinggi. Memang cukup indah tempat ini, macam kat overseas le pulak. Kalau tak percaya apa kata cuba singgah kat sana.

Ada apa kat Low Yatt? Kalau nak tahu terjahlah entrinya. Memang dah lama juga tak pi ke Lowyat ni. Kalau nak beli benda-benda berkaitan dengan komputer semua ada kat sana.

Di samping cerita mengenai kisah peribadi, ada juga disertakan tips dalam blognya i.e. tips untuk yang kecewa. Antaranya kita kena tenang dan bersabar. So kalau nak tahu lebih lanjut mengenai miss nina, apa kata jom kita terjah.

12 comments:

relevan said...

Mari kita dapatkan Cik Nina..

azzey said...

Sharinginfoz; mmg kena terjah ni....:)

black_mel said...

haha..igt miss nina penyanyi tu tadi..hehe..;)

Mknace said...

:):):) terbaeekkk!!!!

Boloque said...

menrik blog miss nina tuh..pegi follow lah...

PinQib said...

haha. orang kecewa leh ar p blog ni
nnt nak terjah ar
| Gelagat Anti INDIA|

toyolkiut said...

ooo..
TK lum pnh jenguk sana..
jap lg nk terjah jg la..

luahfikiran said...

SALAM,
NANTI NAK SINGGAH KAT SANA !

shazlea shayla @ maria said...

wah..nak jugak kene terjah macm ni..hehe

zul permatang badak said...

..jom join bloglist kenali pokok sayangi pokok....

amry said...

ganbar yang atas sekali tuu...wooo...kaau posing kat sebelah kereta belakang tu lagi sempoi..hehehe

rasp said...

leh terjah nie :) tq