Pages

Sunday, January 23, 2011

Segmen Kenali Blogger: eiela @infonewbie

Salam dan selamat sejahtera. Segmen kita buat minggu ini bersama dengan eiela @infonewbie. Secara ringkasnya mengikut profile, "eiela dilahirkan dan dibesarkan di Kuala Pilah, Negeri Sembilan. Seorang yang sangat suka membaca dan menulis. Seorang yang simple, pendiam kot bagi orang-orang yang baru kenal tapi bagi yang dah lama kenal saya, korang je yang tau camne kan??"
Tertarik dengan entry "iklan nuffnang mencantikkan blog". Memang setuju dengan pandangan eiela since tak le bosan tengok gambar dan tulisan kat blog kita kan? Sebab ada juga benda-benda yang lain dan berklip-klip.

Pernah tak dengar mengenai burung walit? Ramai yang tahu ianya boleh mendatangkan income yang tinggi tapi of course bunyinya yang kuat dan juga penjagaan yang rapi diperlukan. Ada ke sesiapa kat sini berjinak-jinak dengan industri ini?

Penipuan blogwalking, apa benda ni? Ini salah satu cara untuk meningkatkan traffik tapi bagi saya yang penting, kita visit blog lain untuk menambahkan ilmu kan. Apa-apa pun, terpulang kepada tujuan masing-masing.

Tak perasan yang eiela ni dah guna domain sendiri. Maklumlah menang from khaizarien. Terfikir juga nak tukar kepada .com tapi sampai sekarang, lebih setahun berblogging tak tukar-tukar. Maybe next time. So nak tahu lebih lanjut mengenai eiela, jom infonewbie.

4 comments:

Anonymous said...

walaupun belog eiela ni blog baru..tp N3 nye mantap! byk info2 menarik yg selalu dipublish dlm belognya... :)

Relevan said...

Jom terjah dia..

amry said...

aku pon tak tukar agi blogspot aku tuh. ingat nak tukar gak. hish. jom kita transform sama2 bro :)

sahromnasrudin said...

wah..blogger negeri..jom kiter kenal sama dio huhuh