Pages

Monday, January 31, 2011

Join Churp Churp Dapat Duit

Sekarang anda boleh buat duit dengan churpchurp? Setelah 6 bulan join churpchurp earnings ada le lebih kurang RM40.00. Walaupun tak banyak, it is OK kan, lagipun for fun aja. Senang aja nak join:
  1. Login laman web churpchurp

  2. Lepas tu click button "signup" then isi butiran i.e. e-mail address, password, alamat, IC dan sebagainya

  3. Then, dalam tu anda boleh mula share kempen @iklan melalui e-mail ke, facebook ke, twitter ke, blog ke or apa-apa le

  4. Income dikira iaitu setiap unique click dari link yang kita promote dapat RM0.20, so bila dah cukup RM100, bolehlah cashout

  5. So apa lagi bagi yang mempunyai ramai followers atau friends, jom join churpchurp
Ini adalah contoh earnings yang saya dapat.

13 comments:

eelobor said...

dah lama daftar tapi tak pernah nak share kempen@iklan tuh kat mana2. hehehe, kira daftar jer. maka duit hanya ada "kosong" jer dalam akaun. hihihi....tahniah la bro, kurang2 dapat gak duit

Suliana said...

hari tu saya dah isi sume, patu ntah camana dia kata tak blh.. so sy stop dulu la.. ke kena ada twitter bagai?? sy twitter mls nak buat. x ter handle nnti byk2 web..

azzey said...

nk daftar juge le....:)

Rabia Sensei said...

Wallawey, Bro Sharinginfoz, banyak gak tu rm40. Saya dah lama join, tapi baru sejak dua menjak ini aktif menggiatkan diri dalam persatuan. eh, maksud saya aktif churpchurp ini lah. hehe. Copy info yerk! Thanks you so much!

Please Help Our Malaysian Students In Mesir! @NajibRazak

sahromnasrudin said...

tahniah..abg nik memang hebat...keep it up..

Zura Tahir said...

xde akaun twitter tue yg xjoin tue...

Myvitrd said...

kena rajin share dekat twitter dgn fb baru leh dapat untung.. kalau malas macam aku.. susah nak masyuk hik22

Eliss said...

eliss punya baru 30++..bila ntah nak cecah rm100..hehehe

ardinihumaira said...

bila la dni nak dapat cashout churp2 :D

Blog KISAH KELAKAR said...

aku pun nak jugak....hehe

Faisya said...

x reti guna twitter tu yg x join... apehal entah susah benau aku nk faham twitter ni aisshhhh

fauzi said...

aku x faham samada earning dari churp2 tu dia update ontime ker dia ambik masa untuk update. contohnya kalau ada orang klik hari nei, bila dia akan update dia punya earning tu?

Sharinginfoz said...

faisya: lama-lama ok le ngan twitter ni

fauzi: rasanya dalam sehari dua kot update earnings