Pages

Tuesday, January 11, 2011

Pesawat Airasia Terbabas

Dapat tahu mengenai pesawat Airasia terbabas from blog eelobor bertajuk "Gambar Pesawat Airasia Terbabas". Mengikut entry tersebut, "Lapangan Terbang Antarabangsa Kuching yang ditutup sejak malam tadi selepas pesawat AirAsia terbabas ketika mendarat, dijangka terus ditutup untuk semua penerbangan sehingga diberitahu kelak"

Di samping itu, "empat penumpang mengalami cedera ringan dan dirawat di hospital di Kuching, katanya ketika ditemui selepas merasmikan Persidangan Maritim Kebangsaan di Kuala Lumpur."

Ada dua orang bloggers lagi yang menulis mengenai pesawat yang terbabas:
  • yanmieonline: Pesawat Airasia Terbabas ketika mendarat di Lapangan Terbang Kuching

  • mohdzaid: Pesawat Airasia terbabas ketika mendarat di KIA
Di harap semuanya OK.

14 comments:

eelobor said...

thanx untuk link....

Boloque said...

waa..semoga penumpang nyer slamatla..slalunya tengok dlm filem jer..

TERKINI:Lagu Insya Allah Dari Maher Zain Versi Bahasa Melayu Dah Siap

relevan said...

Tiada yang maut ke?..

Mknace said...

siaannn

hazman aka species1980 said...

Kes nie menjadi HEADLINES masa buletin utama siot.... suratkhabar citer frontpage....

Kembang Perawan 3288 said...

dlm hidup sekali je nek Air Asia ni. tu pun sbb mmg nak budget duit.salu nek MAS je. mmg bahaya ade kt mane2.

kalo nek tu mmg tawakkal je

hans said...

wah
1st time dengar pesawat dari Malaysia terbabas

P/S : Mak Nih Bisinglah!!!! Cuba Mak Diam Sikittt!

J.M.R said...

air asia dh ada rekod buruk nih..

ardinihumaira said...

cuaca skang ni memang tak dapat dijangka. semoga pilot malaysia pasni lebih hati2...

eiela said...

baca jugak kes nih kat blog kakyan,risau je nak naik kapal terbang. tapi naik apa-apa kenderaan pun ade risiko kan. jalan kaki pun ade risiko juga.

Latest Entri :
Kesiannya budak nih..

iniialahaku said...

smua skang nk xcdnt je kan??

::alwaniamalini:: said...

hui baru je lepas naik air asia.. dari sabah. nasib baik cedera je..

hazman aka species1980 said...

hurmm.... aku tumpang simpati ngan penumpang yang tersadai kat termnal tue....

p/s : http://hazmanfadzil.com/2011/01/11/gambar-pesawat-air-asia-tergelincir-di-airport-kuching/

Sharinginfoz said...

eelobor: no problem bro, your blog memang terkini

relevan: rasanya tak ada yang maut