Pages

Monday, June 28, 2010

Takkan Benda Ni Pun Tak Boleh Fikir!!!

Cuba anda tengok betul-betul butan kat dalam lif ni. Apasal le ada manusia macam ni, pi tekan semua button. Tak ada orang pun dalam lif tu. Nak cakap budak-budak memang tak mungkin sebab memang tak sampai pun.

Hmm, tak tahu ke orang urgent ke, apa ke. Bukannya satu lif, dua-dua lif pun main tekan aja. Hmmmm, memang mentaliti macam ni susah le.

18 comments:

ALLIFF ZAINURIN said...

ini antara punca lif melecehkan!!! bnd tu memudahkan... tapi kalau ditekan semua lebih2 lagi org yg ada berpuluh2 tingkat... kesian diorg!!! moga tuan tanah sabor dgn org macam ini!!!

cikgu isza said...

ini kes orang sakit jiwa lah ni..
memang menyusahkan..

~aSHa~ said...

dah la bertingkat2..kalo 4 tingkat ke tahan skit...

relevan said...

Payah ni..gatal tangan..

kisahremaja said...

ish2x.... memang takde kesedaran sivik betul la saper yg buat tue...

hazman aka species1980 said...

aduyai... sume tingkat ditekan la pulak..... ;-(

miss nina said...

rajin pulak org tu tekan semua button
~sungguhlah kurang sivik

Suara Hati Ini.... said...

dah la lif lmbt..pastu wat mcm tu lagi..lagi la lmbat..kerek tul..

RedBoy said...

org dh bagi kemudahan..
tp syg diaorang ni xpandai nak hargai

jenuh org nak naik lif tu kena tunggu satu2 tingkat...

~ ReD ~ said...

suka sangat main tekan2.. nyusahkan org.. nanti lif rosak, marah plak

latest entry Revuew filem Knight and Day

Sumijelly said...

ishk...sumi pun x suka la kalu org tekan butang mcm tu...
kekadang bila urgent..dh kene tunggu satu tingkat satu tingkat bukak...

sepatutnya lif tu kene moden cikit.. letak yg leh tekan balik tuk padam butang yg kita tekan...huhuuh

Sumijelly.com

rasp said...

kat i pun kkdg jadik camni...
geraammmmm je kan...

|| NaFiRaa || said...

mmg hangin kalo naik lif cam nih!! kalo tahu sape yang tekan2 tu..rasa nak sekeh2 jek kepala.. geram!

Azam Shah said...

memang hangin lah lau cemgini..haha..
lagi2 yg berpuluh-puluh tingkt..

Kancilbiru said...

ni selalu budak2 punya kerja...mmg menyusahkan...bila lif tu lingkup tau pulak bising...

Fitrihadi.com said...

ish budak2 ni saja nak pekenakan orang. pastu satu2 tingkat lif tu stop... adoiii

azzey said...

Orang mcm ni, mmg x leh ckp tentang mentaliti, coz dia mmg x de mental py orang !!!....ishk ishk....

Sharinginfoz said...

memang susah org macam ni, apa boleh buat nanti kena buat lif sendiri le