Pages

Sunday, June 20, 2010

Segmen Kenali Blogger: Nisa A@Saya Suka Menaip

Selamat kembali ke segmen kenali blogger. pada minggu ini, satu blogger lagi, ianya nisa a @ saya suka menaip. agak-agaknya, memang rasa seronok sangat beliau dapat berkongsi dengan pembaca. sedikit mengenai peribadi beliau seperti diletak dalam blog:

"Nisa Aminullah.
Temerloh, Pahang. Saya memang Suka Menaip. Diploma In Communication and Media 3/08/09. Universiti Industri Selangor, Kampus Shah Alam"


Pada waktu entri ni ditulis jumlah followers beliau telah melebihi 250 orang. Memang ramai juga kan. secara ringkasnya, blog beliau banyak berkisarkan hal-hal peribadi.

Inilah gambar yang beliau letak di entry pertama beliau pada 8 mac 2010, iaitu 3 bulan lebih yang lalu. actually this is not her first blog, tapi tak sure bila beliau mula menulis. tidak pulak diberikan alasan oleh nisa mengapa blog terdahulu, gatal menaip sudah tiada di laman sesawang.

tulisan nisa memang straight to the point, suka cara beliau buat dalam kebanyakan entries menggunakan point form so tak le meleret-leret macam nak buat karangan pulak. nisa memang teruja sebab tu pakai terus shawl yang beliau dapat from ery farieha.

ni masakan yang beliau masak bila balik ke rumah mak beliau le. sungguh menyelerakan. nanti bolehlah suruh beliau masak banyak-banyak untuk bloggers pulak ya. di samping kisah peribadi nisa suka jugak berkongsi maklumat antaranya mengenai dahi dan rahsianya.

ini yang saya perasan, dalam blog beliau suka letak gambar yang tutup mulut. apasal nak ditutupnya mulut tu. memang menjadi identiti beliau.

di samping tutup mulut, suka tunjuk jari beliau, apa orang kata peace. so kalau nak tahu lebih lanjut dan follow cerita terbaru nisa, bolehlah melawat saya suka menaip.

10 comments:

Bro Framestone said...

ala tomeynye die huhuhu

Feel free to visit
BroFramestone Blog

Azfarul said...

ermm.. cam kenal je? O.O

[z@ck] said...

hahaha..nice!
=)

velasrizal said...

mcm penah lihat minah ni tp di mana yaa...

Nisa Kay said...

omg terharu nye saya =D

thanksssss a lot tau =)

Hairil Rizal said...

Best la segmen kenali blogger nie..
Satu hari mngkn saya boleh masuk segmen ni gak. Hehe!

ainasuhana said...

ahaha..
nak kenal la camni..

Nisa Kay said...

ucapan terima kasih buat sharinginfoz.

azzey said...

Sharinginfoz: tq dah follow...

Kumbang Jingga said...

nisa ni memang sgt comel..kan best kalau nisa nie awek kumbang hehehe..berangan je kumbang hehe