Pages

Sunday, June 27, 2010

Segmen Kenali Blogger: Velasrizal@Akudansesuatuz

Apa khabar semua? Diharapkan semua sihat dan selamat bercuti. So segmen kita pada minggu ini diteruskan bersama another blogger, velasrizal @ akudansesuatuz. Tak sure sebab apa beliau pilih nama blog ni, sungguh menimbulkan berbagai persoalan.

By the way, beliau mula berblogging pada 14 Januari 2010 so dah 6 bulan yang lepas. Semasa entry ni ditulis jumlah pengikut beliau sudah melebihi 100 orang. Blog beliau banyak berkisar mengenai isu-isu semasa, hiburan dan banyak juga mengenai sukan terutamanya bola sepak.

Antara topik yang menarik dibincangkan ialah siswazah menggangur disebabkan lemah bahasa inggeris dan juga dominasi pelajar pompuan di IPT. memang ada juga kebenaran atas apa yang dibincangkan.

Yang ni income beliau berjumlah RM14.75 setelah sebulan joined nuffnang. not bad for the start. sekarang ni rasanya dah banyak le. Pernah juga dalam seminggu beliau memperoleh RM10.25. So kalau nak tahu tips bolehlah tanya beliau. mesti ada secret yang mana semua orang nak tahu.
Sebut aja bola sepak mesti ramai yang suka dan ada juga yang tak suka. kalau nak tahu jersi baru bolehlah tengok kat blog beliau sebagai contoh kat atas tu, jersey pasukan musim chelsea 2010/2011.

Yang ni satu lagi jersi pasukan barcelona musim 2010/2011. dari apa yang beliau tulis boleh disimpulkan bahawa beliau memang meminati bola sepak. kalau nak tahu siapa 10 pemain bintang football yang tidak beraksi di piala dunia 2010, bolehlah jenguk kat blog beliau.


So inilah tuan punya blog, i hope u do not mind letak your photo kat sini ya. apa lagi jom berkunjung kat akudansesuatuz.

5 comments:

~aSHa~ said...

ai tak minat bola sepak..tapi ai minat yg seminggu leh dpt rm10 lebih tu..ehehehe

bila nak buat segmen tuk ai plak? sudi tak?

qilamahadi said...

wahhh
:D

velasrizal said...

tima kasih.. wat susah2 aje..

Si budak Aboi said...

kenal saya tak? hee..

Sharinginfoz said...

asha: semua orang suka duit kan, segmen untuk ai.. tunggu.....

velasrizal: small matter bro...

budak aboi: apasal tak kenal.... lama menghilang..