Pages

Tuesday, June 22, 2010

Jual Susu Badan Online?

Macam-macam jenis manusia ada sekarang ni kan. Terbaru seorang ibu muda from London, Toni Ebdon, 26 menggunakan internet untuk menjual susu badan beliau. Harganya adalah RM72.47 bagi setiap botol 237 ml.

Yang peliknya pembeli susu tersebut adalah daripada golongan kaum lelaki dan bukannya pompuan. Pembeli lelaki menyatakan bahawa mereka minum susu wanita untuk mengekalkan kecergasan dan menjauhi penyakit.

Pelik tetapi memang itulah yang terjadi. Kalau le benda tu terjadi kat Malaysia, macam mana ya?

13 comments:

♥Azie♥ said...

eh macamna tue..pelik2 la org putih nie

Nazz@Purple said...

ish..ish..jgn le kat malaysia ni ade mengikutnye..

ejaMaria said...

gilo... abis sape yg minum jadi anak susuan dia la?

~suNshiNe~ said...

byknya susu dia sampai boleh buat business...

maslinamansor said...

ibu susuan terunggul... hehehe

eT said...

bagusnyer la..berbisnes camtuh..hahaha

rasp said...

apa dah nak jadik lahai....
tak puas minum susu ibu masa dorang kecik2 kot....

Lagenda said...

aaaaaaaa...jauhkanlah case cenggini!! nnt nak kawin, kena tanya pasangan dulu dia minum susu sape..x kalo, kawin dgn adik beradik susuan plak!! Tidakkkk..

azzey said...

Itulah bahananya...klu hidup dah mcm x de tamadun...hai dunia dunia...

Wan Anie said...

kalu lelaki besar minum sudah tak jadi anak susuan lagi... walau bertimba pun minumnya....

tapi jika diberi pada anak kecil memang jadi anak susuan...

betulla susu ibu byk khasiatkan sampai org dewasa pun berebut nak dapatkan utk kesihatan mereka....

JMR said...

kan makin ramai yg sumbang muhrim..hahaha..yela kan..dah jadi adik beradik sesusu ibu...

PinQib said...

betul le. susu memang diminum oleh lelaki untuk kuat

kakyong said...

macam2 cara org cari duit..
tp susu ibu memang terbaik...